خبرگزاری کار ایران

حامدی‌فر: حتی بعد گلزنی هم نمی‌توانیم شاد باشیم/ استقلال باشگاه بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۱۹

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده است، چون واقعاً نمی‌توانیم خوشحال باشیم. گلم را به روح همه عزیزانی که در حادثه متروپل آبادان به رحمت خدا رفتند، تقدیم می‌کنم.

امید حامدی فر در گفتگو با ایلنا،  در رابطه با بازی صنعت نفت آبادان و  نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی بازی سخت و جانداری بود. جز سخت‌ترین بازی‌های نیم فصل دوم تیم ما بود. به این دلیل که نفت مسجد سلیمان برای بقا در لیگ برتر می جنگید و بازی آنها خیلی فیزیکی و جنگنده بود. 

وی افزود: خداراشکرتوانستیم یک امتیاز مسابقه را در لحظات آخر کسب کنیم و دست پُر به آبادان برگردیم. 

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در رابطه با گلزنی خیلی خوشحال شدم چون توانستم به تیم کمک کنم و بازی‌ام موثر باشد. اما به خودم اجازه خوشحالی بعد گل ندادم. با توجه به شرایطی که پیش آمده است، چون واقعاً نمی‌توانیم خوشحال باشیم. گلم را به روح همه عزیزانی که در حادثه متروپل آبادان به رحمت خدا رفتند، تقدیم می‌کنم. امیدوارم خداوند به بازماندگان صبر بدهد و روح‌شان شاد باشد.

حامدی‌فر در رابطه زمان پایان قردادش با صنعت نفت آبادان و برنامه‌اش برای فصل بعد تصریح کرد:  قرارداد 3 ساله با صنعت نفت آبادان داشتم و قراردادم در پایان فصل تمام می‌شود و بازیکن آزاد حساب می شوم. چند جا برای فصل آینده با من صحبت کردند، باید ببینم شرایط چطور پیش می‌رود. بعد بازی هفته سی‌ام درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم و امیدوارم بهترین تصمیم ممکن باشد. 

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود استقلال خواهان همکاری با او است، عنوان کرد: استقلال باشگاه بزرگی است و بهترین تیم ایران و آسیا است. باید ببینیم بعد از پایان فصل شرایط چطور پیش می‌رود و امیدوارم تصمیمی را بگیرم که برایم سودمند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز