خبرگزاری کار ایران

بازوبند مشکی پرسپولیس برای بازی شهرخودرو

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۴۹۲

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به نشانه تاثر از درگذشت هموطنان عزیز در حادثه ریزش برج متروپل و در ابراز همدردی با مردم خوزستان و آبادان به ویژه با خانواده‌های داغدار، در بازی با شهر خودرو با بازوبند مشکی در این مسابقه حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در بازی فردا با بازوبند مشکی در زمین حضور پیدا خواهند کرد. این اقدام با هدف ابراز تاثر از درگذشت هموطنان عزیز‌مان در حادثه ریزش برج متروپل و ابراز  همدردی با همه هموطنان که در اندوه این حادثه هستند به ویژه در همراهی با مردم خوزستان، آبادان و خانواده‌های داغ دیده صورت می‌گیرد.

همچنین شایان ذکر است؛ جلسه مدیران برای این مسابقه که برگزاری آن دو بار به تعویق افتاده بود، قبل از این برگزار شده است و بنابر اعلام مسوولان برگزاری رقابت‌ها، مصوبات آن قطعی است و اجرا می‌شود. از مصوبات آن جلسه نیز تعیین رنگ البسه دو تیم بود که بر اساس آن، پرسپولیس باید قرمز بپوشد.

از دیگر مصوبات آن جلسه، اختصاص 30 درصد ظرفیت ورزشگاه برای حضور تماشاگران بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بود.

همچنین سرخپوشان ایران در این دیدار، دو محروم دارند. حامد پاکدل و سعید آقایی به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار برابر تراکتور محروم هستند. تیم شهرخودرو هم یک محروم به نام علی طاهران دارد.

گفتنی است؛ کنفرانس خبری پیش از بازی مربیان دو تیم برای این بازی نیز، قبل از این انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز