خبرگزاری کار ایران

رستمی: بعضی نمی‌خواهند ما در المپیک حاضر باشیم/ ورزشکاران با امکانات در ایران می‌مانند/ با یک گونی افتخار 2 میلیون حقوق می‌‎گیرم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۳۶۷

قهرمان وزنه‌برداری المپیک گفت: مسئولان و مردم بدانند کیانوش رستمی با یک گونی مدال جهانی و المپیک با حقوق 2 میلیون تومانی در ماه زندگی می‌کند!

کیانوش رستمی در گفتگو با ایلنا، در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی 2022 اظهار داشت: بله متاسفانه اتفاق خوبی نبود. روزی 3 جلسه‌ تمرین می‌کردم و با برنامه پیش می‌رفتم که بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد. البته دیگر نمی‌شود اتفاقی که رخ داده را تغییر داد و باید روی بقیه مسابقات متمرکز شویم.

او با اشاره به درپیش بودن رقابت‌های گزینشی المپیک 2024 پاریس، عنوان کرد: امیدوارم شاهد اتفاقات خوب در رقابت‌های گزینشی المپیک باشید. ممکن است بعضی افراد در این میان، مسیر موفقیت ما را منحرف کنند تا به المپیک نرویم؛ اما به یاری خدا متعال و تمرینات خوب و هدفمند تلاش می‌کنیم موانع را از پیش‌رو برداریم. باید سهمیه بگیریم و در پاریس دل مردم را شاد کنیم. تمام هدف ما این است که بتوانیم اتفاقات بزرگ رقم بزنیم و رکوردهای خوب بر جای بگذاریم تا بازهم پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم. 

رستمی در در پاسخ به این سوال که چرا امثال یکتا جمالی و پریسا جهانفکریان با این شرایط کشور را ترک و به کشور دیگری پناهنده می‌شوند، تصریح کرد: این موضوع سلیقه‌ای است اما خیلی راحت می‌توان با برخی امکانات ورزشکاران را در کشور نگه داشت. تمام افتخارات و مدال‌های هر ورزشکار ایرانی، حتی بعد از پناهندگی متعلق به کشور است اما برخی از شیطنت‌های رسانه‌ای باعث می‌شود که این نتایج به ضرر ورزش ایران نشان داده شود.

وی ادامه داد: ای کاش به راحتی قهرمانان خود را از دست ندهیم. تعداد نخبه‌های ورزشی خیلی زیاد نیست و با یک سرمایه‌گذاری ناچیز می‌توان تمام قهرمانان را حفظ کرد. وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و نهادهای دیگر باید درک کنند ورزش نهاد بزرگی است که همه کشورها نگاه ویژه‌ای به آن دارند. 

دارنده مدال طلای المپیک ریو اذعان کرد: به عنوان یک قهرمان بیشتر هزینه‌ها را از جیب پرداخت می‌کنم که این اتفاق برای ورزش ایران اصلا خوشایند نیست. از مسئولان ورزش می‌خواهم کمک کنند تا بتوانم سومین مدال المپیک را کسب کنم چون در حال حاضر حقوق دریافتی‌ام از صندوق حمایت از قهرمانان تنها 2 میلیون تومان است.

رستمی در پایان گفت: مسئولان و مردم بدانند کیانوش رستمی با یک گونی مدال جهانی و المپیک با حقوق 2 میلیون تومانی در ماه زندگی می‌کند! به عنوان قهرمان ملی که بیشترین دریافتی‌ را از صندوق حمایت از  قهرمانان دارم فقط 2 میلیون تومان می‌گیرم و هیچ افزایشی هم در کار نیست! 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز