خبرگزاری کار ایران

رقابتی با مهدی ترابی و آذرپاد برای آقای پاس گلی ندارم

صادقی: خودم هم نمی‌دانم چرا به تیم ملی دعوت نشدم/ با هیچ تیمی صحبت نکردم، به شایعات توجه نکنید/ پیشنهاد جدی از لیگ قطر دارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۷۹

ستاره این روزهای لیگ برتر مورد توجه چند تیم مطرح برای فصل آینده قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید صادقی، هافبک پاسور و طراح تیم گل گهر این روزها در حالیکه در صدر جدول پاسورهای لیگ برتر جا خوش کرده و پیشنهادات تیم های مطرح لیگ برتری و پیشنهادات خارج از ایران به دستش می‌رسد، شانس دعوت به تیم ملی را هم دارد و از همین رو با او گفتگویی داشتیم تا نظرش را در مورد اخباری که این روزها پیرامونش مطرح شده بپرسیم.

صادقی در گفتگو با ایلنا در خصوص برتری گل گهر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و تیم حریف هم برای فرار از منطقه سقوط می‌جنگید. اگر به نتایج هفته‌های اخیر نفت مسجد سلیمان نگاه کنید می‌بینید بعد از تغییرات کادرفنی تیم بهتری شدند و نتایج بهتری گرفتند ولی به هر حال ما برای برد به زمین رفته بودیم و به خواسته خودمان هم رسیدیم.

وی در مورد دادن دو پاس گل در این دیدار گفت: به هر جهت هر بازیکنی در زمین وظایفی دارد و من هم به عنوان یک وینگر مسئولیت‌هایی در زمین دارم که خدا را شکر در این بازی توانستم آنها را خوب انجام دهم. این را هم بگویم که گلزنی و برد یک کار تیمی است و یک نفر پاس گل می‌دهد و یک نفر گل می‌زند و آنها بیشتر دیده می‌شوند. از تبریزی و استنلی هم ممنونم که پاس‌های من را تبدیل به گل کردند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد انگار نه انگار من کاری کرده بودم.

وینگر گل گهر در مورد نتایج خوب هفته‌های اخیر این تیم توضیح داد: ما سه دیدار سخت مقابل سه تیم خیلی خوب را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و دو بازی باقی مانده را هم سعی می‌کنیم با برد تمام کنیم تا فصل به بهترین شکل ممکن برای ما به پایان برسد. هرچند هنوز حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خوریم. آن 7 امتیازی که از ما کم شد و امتیازاتی که بعدش به خاطر شرایط روحی و روانی و فشار آن روزها از دست دادیم را الان اگر داشتیم به جرعت می‌توانم بگویم مدعی قهرمانی بودیم. اگر هر تیم دیگری دچار آن شرایط می‌شد به قدری از لحاظ روحی ضربه می‌خوردند که شاید گزینه سقوط بودند ولی ما به لطف توصیه‌ها و تلاش‌های کادرفنی و زحمت بازیکنان برگشتیم و الان به نسبت اتفاقاتی که برایمان رخ داد شرایط خیلی خوبی داریم. به عقیده خیلی از کارشناسان ما بهترین و فنی ترین فوتبال را ارائه می‌دهیم و این را هر کس که بازی‌های مارا دنبال کرده باشد تصدیق می‌کند ولی حیف که شرایط اینطور رقم خورد و این فصل به حقمان نرسیدیم.

صادقی در مورد اینکه با این دو پاس گل در جدول پاسورهای لیگ برتر از حریفانش جلو افتاد، گفت: نمی‌خواهم بگویم که عناوین فردی برایم مهم نیستند ولی واقعاً در درجه اول برایم موفقیت گل گهر مهم است و الان هم که 13 پاس گل دادم بچه‌های تیم خیلی به من کمک کردند. من تمرکزم روی کمک به گل گهر است و رقابتی با مهدی ترابی یا محسن آذرپاد و... ندارم و این بازیکنان هم قطعاً تمرکزشان روی کمک به تیمشان است و در مرحله دوم اگر شرایطش باشد بازیکن عناوین شخصی را کسب کند می‌تواند اتفاق مهمی باشد ولی در مرحله اول فقط نتیجه گرفتن تیم مهم است.

وی در مورد تمجیدهایی که کادرفنی گل گهر در نشست خبری از او داشتند و اینکه گفته می‌شود جایش در تیم ملی خالی است، خاطرنشان کرد: آقای الهویی به من لطف دارند و از ایشان ممنونم که در نشست خبری این حمایت را داشتند. پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم همه تلاشم را می‌کنم تا نظر مثبت آقای اسکوچیچ را جلب کنم و اگر توانستم راهی جام جهانی شوم واقعاً اتفاق خوبی خواهد بود و اگر هم نشد برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت دارم. حقیقتش این است که در اردوی قبلی به من گفته شد که نامم در فهرست هست و آماده بودم دعوت شوم ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دعوت نشدم و نامم از فهرست خارج شد. به هر حال امیدوارم برای اردوی بعدی به من هم فرصت داده شود.

وینگر گل گهر در مورد شایعاتی که این روزها پیرامون نقل و انتقالات و صحبتش با استقلال و سایر تیم‌ها مطرح شده، عنوان کرد: اینها شایعات است و من آن را تکذیب می‌کنم. پیشنهاد دارم و این طبیعی است که یک بازیکن در پایان فصل پیشنهاد به دستش برسد و نه تنها من، بلکه تعداد زیادی از بازیکنان گل گهر پیشنهاداتی دارند ولی من همه را به پایان فصل موکول کرده و هیچ مذاکره‌ای تا این لحظه با هیچ تیمی نداشتم. تمرکزم روی دو بازی بعدی گل گهر است و به امید خدا با برد به پایان برسانیم و بعد در مورد فصل آینده تصمیم می‌گیرم. این را هم بگویم که پیشنهاد خارجی دارم و از لیگ قطر پیشنهاد جدی به دستم رسیده است ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و باید ببینم در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. همانطور که گفتم الان همه فکر و ذکرم گل گهر و دو بازی بعدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز