خبرگزاری کار ایران

آرای کمیته انضباطی | مربی سپاهان نوین ایذه چهار جلسه محروم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۰۲۳

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص برخی از پرونده ها و تخلفات هفته های گذشته صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های فرهنگ رامهرمز و سپاهان نوین ایذه برگزار و ازسوی سعید مرادی زید کوهی، مربی تیم سپاهان ایذه تخلفی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور رخ داد. وی به چهار جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم های پانیک گیلان و آرتام تبریز برگزار شد که از سوی احمد پورپناهی، بازیکن تیم آرتام تبریز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

آرش هوشیاری علیشاه، بازیکن تیم پانیک گیلان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی بازی، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

عباس انصاری، بازیکن تیم پانیک گیلان نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی بازی، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

باشگاه آرتام تبریز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم آریو گل اسلام شهر در دیدار برابر پارسا صنعت شرق به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری به جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد.

پرویز فرضی، تدارکات تیم آریو گل اسلامشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه  به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم های شهرداری فومن و ستاره اتحاد تبریز برگزار و تیم شهرداری فومن به دلیل رفتار توهین آمیز تماشاگرانش منتسب به داور باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

یوسف رضازاده، مدیر تیم شهرداری فومن به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم شهرداری فومن به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری باید60 میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز