خبرگزاری کار ایران

رضایی: خیال گل گهر بابت داوری راحت بود!/ موقعیت‌سوزی زیاد باعث باخت‌مان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۹۷۲

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: وقتی بازیکن می‌بیند داور نهایتش به او کارت زرد می‌دهد، خیالش راحت است و بازی به پرخاشگری کشیده می‌شود.

مهرداد رضایی در گفتگو با ایلنا، در خصوص شکست مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سنگینی برای دو تیم بود. ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت خودمان استفاده کنیم. در نیمه دوم متاسفانه روی ضربه کرنر گل دریافت کردیم. 

وی افزود: این بازی مس شباهت زیادی به بازی ما مقابل تراکتور داشت. در آن بازی هم 4 یا 5 موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. در نیمه دوم هم روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازنده شدیم. با اینکه کادرفنی تاکید خاصی روی این ضربات دارند، اما بچه‌گانه گل دریافت کردیم. 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به اینکه چرا بازی دربی کرمان به درگیری و خشونت کشیده شد، تصریح کرد: نیمه اول، امین پورعلی جوری روی پایم رفت که الان فیزیوتراپی هستم. آن صحنه قطعاً کارت قرمز داشت. اما متاسفانه داور کارت زرد هم نشان نداد.  یک صحنه دیگر هم شایان روی مصلح روی پا سیدمهدی حسینی رفت که باید کارت قرمز می‌گرفت. مشابه همین صحنه امید عالیشاه کارت قرمز دریافت کرد. 

وی افزود: اگر داور در این صحنه‌ها قاطع برخورد می‌کرد، بازیکنان با احتیاط بیشتری در زمین حاضر می‌شدند. متاسفانه بازی به پرخاشگری کشیده شد. وقتی بازیکن می‌بیند داور نهایتش به او کارت زرد می‌دهد، خیالش راحت است. گل گهر سیرجان 20 خطا انجام داد. انگار خیال‌شان بابت داوری راحت بود.

رضایی درباره تاثیر غیبت مجید علیاری در دربی کرمان و شکست مس تصریح کرد: مجید علیاری یکی از بهترین بازیکنان هجومی فوتبال کشور است.  صدر در صد غیبت او محسوس بود. امیدوارم هفته آینده بتواند با بازگشتش به نتایج تیم کمک کند. 

وی درباره پایان قراردادش با مس رفسنجان گفت: قرادادم با مس توافقی است. بعد از پایان فصل در این مورد تصمیم گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز