خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: توانایی شکست دادن استقلال را داریم / برابر صنعت نفت به سه امتیاز مهم دست پیدا کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۹۶۱

مدافع تیم آلومینیوم اراک درمورد دیدار برابر صنعت نفت آبادان و مسابقه پیش رو برابر استقلال تهران صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: برتری برابر صنعت نفت خیلی به موقع اتفاق افتاد و توانستیم شرایطمان را در جدول رده بندی بهتر کنیم. روند نتیجه نگرفتن را پایان دادیم و در هفته های گذشته هم البته مستحق پیروزی بودیم اما این اتفاق نیفتاد تا فشار روی بازیکنان و تیم افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: خداراشکر توانستیم برنده شویم تا سه امتیاز مهم را به دست بیاوریم. جا دارد به تیم صنعت نفت و کادرفنی آنها هم تبریک بگویم که یک تیم خیلی خوب و منظمی دارند.

مدافع آلومینیوم درمورد روند نتایج هفته‌‎های اخیر این تیم عنوان کرد: به نظرم به نوعی بدشانسی آوردیم که در هفته‌های گذشته نتایج دلخواه را به دست نیاوردیم. خداراشکر استارت کسب پیروزی از این هفته زده شد و امیدواریم در سه هفته باقی مانده هم شرمنده هواداران نشویم. 

فخرالدینی درباره اینکه برابر تیم استقلال به دلیل محرومیت غایب خواهد بود، گفت: به نظرم اینطور قسمت بوده که مقابل استقلال بازی نکنم. برای تیم آلومینیوم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند در این مسابقه بهترین نتیجه را کسب کنند.

آلومینیوم می تواند اولین شکست استقلال را در این فصل رقم بزند؟ بازیکن اسبق آبی‎‌ها در پاسخ به این سوال گفت: بله ما توانایی شکست هر تیمی را داریم و به تیم استقلال  و هوادارانش بابت قهرمانی تبریک می گویم که بعد از 9 سال این عنوان را به دست آورده‌اند. ما تیم بزرگی هستیم و نشان دادیم که برابر تیم‌های مدعی چطور بازی می کنیم و توانایی انجام هر کاری را داریم. 

در پایان فصل چه رتبه ای کسب خواهید کرد؟ او همچنین دراین مورد اظهار داشت: آلومینیوم دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و توانستیم به فینال جام حذفی صعود کنیم و رکورد خوبی را برجای بگذاریم. به نظرم در پایان لیگ بتوانیم در رتبه ششم یا هفتم باشیم که جایگاهمان باید بهتر از این می شد و حداقل چهارم یا پنجم می شدیم اما به امید خدا تمام تلاشمان را می کنیم که در مسابقات باقی مانده بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز