خبرگزاری کار ایران

فشار روی دوش مهاجم ملی پوش

چرا انتقال امباپه به رئال مادرید نهایی نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۹۴۵

وضعیت کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن همچنان نامشخص است اما رئال مادرید بسیار امیدوار است این بازیکن را به خدمت بگیرد.

آن‌ها به من می گویند که کیلیان امباپه شک دارد، اما با پرسیدن سوالات بیشتر به این نتیجه رسیدم که آنها شک نیستند، بلکه ترس از انجام یک جهش هستند که می تواند تاریخ فوتبال را تغییر دهد.

این مرد فرانسوی از کودکی آرزوی بازی در رئال مادرید را داشت که در کتاب کمیک او کاملا توضیح داده شده است.  پس مشکل چیست؟ فشاری که او متحمل می شود، مشکل اصلی است.

همانطور که مارکا گزارش داد، امباپه و خانواده‌اش از امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و قطر و همچنین فدراسیون فوتبال فرانسه (FFF) تماس هایی دریافت کرده اند که رابطه بازیکن با آنها بسیار ضعیف است.

این بازیکن 23 ساله برای خانواده‌اش که تحت فشار بیش از حد قرار گرفته‌اند و به‌ویژه برای برادر کوچکش، ایتان، که به دنبال رویای خود برای اولین بازی با تیم اصلی PSG است، می‌ترسد. اما اگرچه امباپه و خانواده اش بارها به پیشنهادات باشگاه گوش داده اند اما این اطمینان وجود دارد که رئال مادرید باید مقصد او باشد.

این موقعیت، با تفاوت های ظریف در این بین، مرا به یاد موقعیت لوئیز فیگو می اندازد، که تقریباً در حالی که اشک می ریخت به رئال مادرید آمد و متهم به خیانت بود.

یکی از تفاوت ها این است که امباپه تنها 23 سال سن دارد اما فیگو قدم برداشت و همانطور که بارها اعتراف کرده پشیمان نیست. او به زودی متوجه شد که این انتقال برای بهترین او بوده و رئال مادرید باشگاهی از بعد دیگری است و زین الدین زیدان، رونالدو نازاریو، دیوید بکهام، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل همگی راه او را دنبال کردند.

 شرط بزرگ رئال مادرید

لوس بلانکوس نمی تواند به او پیشنهاد بیشتری بدهد زیرا از سیاست های خود در مورد حقوق تصویری این بازیکن چشم پوشی کرده اند و نمایندگان امباپه از آن آگاه هستند و به شدت از آن قدردانی می کنند. رئال مادرید می‌داند که به دومین ستاره محبوب جهان اجازه فرار داده است، زیرا ارلینگ هالند در تابستان به منچسترسیتی خواهد پیوست.

امباپه همیشه اولویت رئال مادرید بوده و وقتی مرد فرانسوی به آنها چراغ سبز نشان دهد، آنها یک نمایش تاریخی را آماده خواهند کرد که می تواند رکوردهای حضور تماشاگران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را بشکند.

پاری سن ژرمن برای رسیدن به جایگاه افسانه ای رئال مادرید ناموفق تلاش کرده است. در همین حال، یک تیم لوس بلانکوس در حال انتقال، دو عنوان از سه عنوان آخر لالیگا سانتاندر را به دست آورده، فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و امسال در فینال لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول خواهد رفت. این همان چیزی است که در انتظار امباپه است و دلیل اینکه فیگو به رئال مادرید پیوست و زیدان یوونتوس را ترک کرد هم همین بود. زیرا همانطور که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه می خواهد بگوید، امباپه برای بازی در رئال مادرید متولد شده و این رویای اوست و رویاها به حقیقت می پیوندند.

ماریو کورتگانا - مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز