خبرگزاری کار ایران

مهاجری: امیدوارم اخلاقیات در فوتبال گم نشود/ باید مقابل فجر برنده باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۹۸۱

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: . علی رغم احترام به آقا مجتبی و تیم دوست داشتنی فجر سپاسی که بعد از سال ها به لیگ برتر آمده امیدوارم تیم برنده ما باشیم.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از دیدار با فجر گفت: خوشحالم که فرصت شد یکبار دیگر به شیراز شهر خوب ادب و هنر ایران آمدیم و فردا  با تیم دوست داشتنی فجر بازی داریم، قبل از هر چیز جا دارد از باشگاه فجر و دوست خودم آقا مجتبی تشکر کنم که شرایط تمرین را برای ما مهیا کردند و این نشان می دهد که درست است ما ۹۰ دقیقه بحث حیاتی را در مستطیل سبز داریم که نتیجه فردا به آینده هر دو تیم گره خورده. تکلیف فصل آینده تیم ها مشخص خواهد شد که برای ما با یک پله آرامش بیشتر همراه است. به نظر من آن چیزی که در فوتبال می ماند اخلاقیات است که امیدوارم هیچ وقت گم نشود.

او ادامه داد: من بیشتر در مورد تیم خودم حرف میزنم وقتی به شهر مسجدسلیمان ورود کردم واقعا دیدم مردم چه علاقه ای به این تیم دارند و انگیزه ما بیشتر شد. سعی کردیم با تلاش و دقت بیشتری کار کنیم، خدا را شکر توانستیم در دو بازی گذشته یک مقدار شرایط تیم را بهبود ببخشیم و با ۴ امتیاز یک پله جایگاه ما تغییر کرد‌. ۵ هفته سخت و طاقت فرسا داریم. هفته گذشته بچه های ما در دیدار با تراکتور به خصوص در نیمه دوم نمایش خوبی داشتند و شکل کار نشان می دهد می توان به آینده این تیم امیدوار بود. 

سرمربی نفت اضافه کرد: بازی فردا برای هر دو تیم حساس است و امیدوارم یک بازی خوب از آب در بیاید. قطعا با حضور آقای سرآسیایی روی نیمکت آن تیم مطمئنم فوتبال زیبایی انجام می دهند. هر تیمی تمرکز بیشتر داشته باشد و تلاش کند می تواند پیروز میدان باشد. علی رغم احترام به آقا مجتبی و تیم دوست داشتنی فجر سپاسی که بعد از سال ها به لیگ برتر آمده امیدوارم تیم برنده ما باشیم. باید سه امتیاز بازی را بگیریم گرچه کار سخت است و نیاز به خیلی چیز ها دارد که خدا را شکر بچه های ما در این مدت که با آن ها کار می کنم خیلی چیز ها را زیر پا گذاشتند. خودتان بهتر می دانید فوتبال شهرستان‌ها به خصوص شهرستان های کوچک مشکلات زیادی دارند ولی الان وقت پرداختن به آن ها نیست و  وقت پرداختن به مسائل فنی و روحی روانی است که خدا را شکر بچه‌ها با ما همراه بودند و به ما هم انگیزه دادند که تیم بهتری داشته باشیم. امیدوارم فردا روز خوبی برای فوتبال کشورمان به ویژه خوزستان و استان فارس رقم بخورد‌

مهاجری دردر مورد مصدوم و محرومان عنوان کرد: خدا را شکر مصدوم نداریم. مسلم مجدمی که مقابل تراکتور کارت گرفت محروم است و همراه ما نیست.

مهاجری در پاسخ به این سوال که فردا تدافعی بازی می کنند یا خیر افزود : ما سعی می کنیم منطقی بازی کنیم همانطور که ما فجر را آنالیز می کنیم آن ها هم همین کار را می کنند و شرایط فنی همدیگر را می دانیم ،تیمی که بتواند خودش را در شرایط بازی متمرکز نشان دهد و درست دفاع و حمله کند موفق می شود. فردا فوتبالمان را بازی می کنیم و انشاالله اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز