خبرگزاری کار ایران

دربی مادرید: دیداری که بنزما و آنچلوتی منتظر آن بودند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۸۹۱

اتلتیکو مادرید امشب میزبان رئال مادرید است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، علیرغم این واقعیت که رئال مادرید قبلاً قهرمان لالیگا سانتاندر شده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده، دربی مقابل اتلتیکو همیشه مهم خواهد بود، حتی اگر این بار چیزی در خطر نباشد.

کریم بنزما بازی یکشنبه را از دست نمی‌دهد، جایی که او این فرصت را خواهد داشت از رائول گونزالس به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید پیشی بگیرد.

این بازیکن فرانسوی با گلی که به منچسترسیتی زد، اکنون 322 گل برای لوس بلانکوس به ثمر رسانده است؛ این آمار فقط یک گل کمتر از کاپیتان سابق رئال مادرید است.

جالب اینجاست که در زمین سابق اتلتیکو مادرید، استادیوم ویسنته کالدرون، جایی بود که رائول اولین گل تاریخ خود را برای رئال مادرید در فصل 1994/95 به ثمر رساند.

بنزما همچنین می خواهد در دربی گلزنی کند تا جایزه پیچیچی را تضمین کند. او در این فصل 26 بار در لالیگا گل به ثمر رسانده و پس از او رائول دی توماس 15 گل به ثمر رسانده است، اما این بازیکن فرانسوی هنوز چهار بازی باقی مانده است تا تعداد گل های خود را افزایش دهد.

بنزما با 43 گل در 43 بازی در مجموع، می خواهد فصل را با درخشش به پایان برساند.

انتقام دربی آنچلوتی

رئال مادرید از اکتبر 2015 در دربی خارج از خانه مقابل اتلتیکو که تحت هدایت آنچلوتی بود، شکست نخورده است.

از آن زمان به بعد، رئال مادرید در هیچ دربی خارج از خانه شکست نخورده است. تنها شکست آنها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2017 بود.

لوس بلانکوس در 5 بازی از 7 بازی اخیر دو تیم در لیگ پیروز شد و دو بازی با تساوی به پایان رسید.

رئال مادرید همچنین فینال سوپرکاپ اسپانیا 2020 را در ضربات پنالتی به دست آورد، در حالی که اتلتیکو در وقت اضافه قهرمان سوپرکاپ 2018 یوفا شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز