خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با عضو کمیته استیناف مطرح شد:

زمان اعلام رأی استیناف در خصوص پرونده مهاجم گابنی؛ فایل صوتی تاثیری روی حکم دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۰۶۰

پرونده مهاجم گابنی گل گهر با دستور سرپرست فدراسیون فوتبال بار دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته‌هایی از نیم فصل نخست لیگ برتر تحت تاثیر یک پرونده جنجالی بود که طی آن پای افراد و مجموعه‌های زیادی به میان آمد و در نهایت حکم سنگینی بابتش صادر شد که شاید نمونه‌اش در فوتبال ایران نایاب و در جهان کم یاب باشد.

ماجرای مهاجم گابنی گل گهر و بازی او مقابل سه تیم استقلال، سپاهان و پیکان که با شکایت این باشگاه‌ها بابت غیرمجاز بودن وی به کمیته انضباطی و استیناف ارجاع شد و در نهایت نتیجه هر سه بازی 3 بر صفر به زیان گل گهر و به سود رقبا اعلام شد و تغییرات زیادی در جدول لیگ شکل داد که هنوز هم محل بحث است.

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ و داغ شدن تنور رقابت در بالای جدول خصوصاً نبرد قهرمانی میان سرخابی‌ها حالا این موضوع بار دیگر مطرح شده و قرار است این پرونده از سوی کمیته استیناف مورد بازبینی قرار بگیرد. اگر تغییری در این حکم و نتایج اعمال شده ایجاد شود و 2 امتیازی که استقلال بابت این حکم گرفته برگردد در کورس قهرمانی میان این تیم و پرسپولیس تغییرات زیادی شکل خواهد گرفت و از این جهت این پرونده جنجالی دوباره در صدر اخبار ورزشی قرار گرفته است.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف در خصوص بازگشایی مجدد این پرونده و دلیل آن اظهار داشت: باشگاه گل گهر درخواست اعاده دادرسی داده است و طبق قانون یک باشگاه می‌تواند نسبت به حکمی که صادر شده درخواست دادرسی دهد و در صورتی که رئیس فدراسیون با آن موافقت کند پرونده دوباره باز و مورد بررسی قرار می‌گیرد. باشگاه گل گهر درخواست داده و آقای میرشاد ماجدی که مسئولیت فدراسیون را بر عهده دارد با آن موافقت کرده و برای همین پرونده دوباره باز شده و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا مدارک و مستندات جدیدی به پرونده اضافه شده که قرار است دوباره بررسی شود یا نه، گفت: من هنوز از جزئیات پرونده چیزی نمی‌دانم ولی نشنیده‌ام که مستندات و مدارک جدیدی وارد پرونده شده باشد. به هر حال ما این پرونده را مجدداً بررسی خواهیم کرد و اگر هم مدارک جدیدی وارد شده باشد آن را خواهیم دید و بررسی می‌کنیم. در حال حاضر نمی‌توانم پاسخ روشنی به این سوال بدهم

عضو کمیته استیناف در خصوص اینکه ماجرای فایل صوتی مشاور سابق رییس فدراسیون تاثیری در پرونده دارد یا نه، توضیح داد: من این فایل صوتی را نشنیده‌ام و فایل صوتی به دست ما نرسیده است و باید آن را ببینیم تا مشخص شود چه بوده است ولی ما اینجا با خود پرونده سرو کار داریم و این فایل صوتی به چگونگی صدور حکم از سوی کمیته انضباطی ارتباط دارد نه به خود پرونده و بعید می‌دانم تاثیری در رأی نهایی داشته باشد.

دادرس در مورد زمان تشکیل جلسه و صدور حکم نهایی عنوان کرد: ما هر هفته سه شنبه در کمیته استیناف جلسه داریم و اینکه چه زمانی در خصوص این پرونده جلسه تشکیل دهیم اختیارش با آقای صالحی، رئیس کمیته استیناف است و نمی‌دانم در جلسه سه شنبه این هفته در خصوص این موضوع صحبت خواهیم کرد یا نه. زمان دقیق صدور حکم مشخص نیست ولی با توجه به حساسیت و اهمیت آن سعی می‌کنیم تا قبل از پایان فصل آن را صادر و تکلیفش را مشخص کنیم. هر چند دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد.

وی در مورد تاثیر این حکم روی جدول و سرنوشت قهرمانی و اهمیت آن برای هواداران دو تیم گفت: کمیته استیناف تحت تاثیر هیچ موضوعی از جمله این مسائل نخواهد بود و یک حکم قانونی بر اساس ادله و مدارک پرونده صادر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز