خبرگزاری کار ایران

پپ، لیگ برتر را از دست نده!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۸۵۳

مدافع عنوان قهرمانی انگلیس زمان کمی برای فکر کردن به ناامیدی خود در لیگ قهرمانان اروپا با وجود تهدید بزرگی به نام لیورپول خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، 9 ماه و 53 مسابقه قبلی را فراموش کنید. آن 86 ثانیه در مادرید چه تأثیری بر فصل منچسترسیتی خواهد داشت؟

زمانی که سانتیاگو برنابئو فوران کرد و بازیکنان رئال مادرید در کنار هواداران خود جشن گرفتند، پپ گواردیولا از قبل مجبور شد به آینده فکر کند.

او که در اطراف زمین قدم می‌زد، صحنه‌های وحشیانه و سوت‌ها و شوخی‌ها را نادیده گرفت تا روی جمع کردن بازیکنانش تمرکز کند.

فرناندینیو در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا پس از 9 سال حضور در سیتی، شکست خورد. او آخرین نفر در صف طولانی اسطوره های باشگاهی است که بدون مدال ارزشمند اروپایی به کار خود ادامه می دهد.

همچنین آغوش گرمی از سوی ناکامی برای ژائو کانسلو، آیمریک لاپورته و فیل فودن نیز وجود داشت - سه ستاره ای که همه چیز داده بودند اما به نوعی در سمت بازنده قرار گرفتند.

او قبلاً یک کلمه آرام بخش برای گابریل خسوس گفته بود. این بازیکن برزیلی در رویارویی با نیمکت رئال مادرید و داور چهارم در خطر از دست دادن کنترل خود در وقت اضافه بود.

گواردیولا در این باره گفت: "آنها غمگین هستند، آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک بودند. فوتبال غیرقابل پیش بینی است، مانند این بازی است. ما باید آن را بپذیریم. اکنون ما باید آن را بررسی کنیم و با بازیکنان خود در خانه و چهار بازی آخری که داریم، برگردیم."

سیتی کاملاً شوکه شده بود - بدون شک گواردیولا نیز اینچنین بود اما سرمربی سیتی در میان انفجار یک شب دیوانه کننده به نوعی خونسردی خود را حفظ کرد.

در حالی که سوت تمام وقت در مادرید به پایان رسید و بازیکنان پپ در زمین فرو رفتند، شمارش عقربه‌های ساعت برای دیدار روز یکشنبه آنها مقابل نیوکاسل یونایتد در لیگ برتر آغاز شد.

همانقدر که شکست چهارشنبه شب ناامیدکننده و غم انگیز بود، سیتی فرصت کمی برای دلسوزی به حال خودش دارد.

لیورپول شب سه شنبه حضور خود را در فینال لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد و قرمزها با شکوه تا پایان فصل با شتابی فوق‌العاده به میدان خواهند رفت.

با برتری اندک یک امتیازی، گواردیولا نمی تواند کوچکترین لغزشی را تحمل کند و کار او برای برگرداندن یک شکست بی رحمانه به محض اینکه دانیله اورستو سوت را بر لبانش زد، آغاز شد.

اینکه چگونه سیتی اجازه داد برتری 2 گل دقیقه 90 از بین برود، روزی دیگر تحلیل خواهد شد. خواه این جادوی رابطه رئال با لیگ قهرمانان اروپا باشد، چه جنجالی در مورد گواردیولا که به این معنی است که او دیگر هرگز جام را نخواهد برد یا چیزی به سادگی توضیح یک دفاع ضعیف.

تمرکز فوری بر این خواهد بود که اطمینان حاصل شود که فصل از دست نمی رود و سیتی رقیب اصلی یعنی لیورپول را در فاصله یک امتیازی از هم اکنون تا پایان فصل حفظ می کند.

گواردیولا قبلا اینجا بوده است.

شکستی مشابه و ویرانگر مقابل تاتنهام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 در جریان همان تقابل رودررو با لیورپول رخ داد که تا آخرین بازی فصل ادامه داشت.

سه روز پس از آن باخت، آنها با یک مسابقه مجدد مقابل تاتنهام در لیگ برتر روبرو شدند و موفق شدند به لطف ضربه سر فیل فودن و نمایش شجاعانه ای که به همان اندازه در مورد اعتقاد و کیفیت بود، یک پیروزی 1-0 به دست آورند.

فودن باز خواهد گشت و آماده بازی مجدد یکشنبه برابر نیوکاسل خواهد بود. گواردیولا امیدوار است که دیگر بازیکنان هم بتوانند به او بپیوندند. اما علاوه بر قلب های شکسته، بازیکنان باید به سرعت پس از 120 دقیقه خسته کننده ریکاوری کنند و برخی ممکن است نتوانند در این مسابقه حضور داشته باشند.

کایل واکر برای مهار تهدید وینیسیوس جونیور به سرعت به دلیل آسیب دیدگی مچ پا از زمین خارج شد و تا دقیقه 70 به خوبی کار کرد. در همان زمان، کوین دی بروین پس از یک شب ناامیدکننده از زمین خارج شد و لاپورته در دقایق پایانی ناراحت از مصدومیت به نظر می رسید.

جان استونز در حال حاضر پس از نتیجه معکوس حضورش در بازی رفت، غایب است و انتظار نمی رود که برای آخر هفته بازگردد. تأثیر شکست‌های کوبنده در لیگ قهرمانان ممکن است روی چالش‌های اروپایی آینده سیتی تأثیر بگذارد.

اما در حال حاضر، آنها باید اطمینان حاصل کنند که این به امید آنها برای چهارمین قهرمانی لیگ برتر در پنج سال آینده خدشه وارد نمی کند.

جاناتان اسمیت - GOAL

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز