خبرگزاری کار ایران

رضا عنایتی: امیدوارم استقلال قهرمان لیگ شود/ استاد از دست دادن زمان برای تیم ملی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۳۷۱

عنایتی در خصوص اینکه وقفه یک ماهه لیگ برتر باعث افت هوادار خواهد شد یا خیر تصریح کرد: تعطیلات که زیاد باشد باعث افت تیم‌ها می‌شود

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص تساوی تیمش مقابل استقلال در دیداری دوستانه اظهار داشت: به نظرم دو تا تیم بازی خوبی را انجام دادند و دستاوردهای این بازی هم برای ما و هم برای استقلال خوب بود و از این بابت خیلی خوشحالم.

وی ادامه داد: این بازی برای بازیکنان جوان ما بسیار خوب بود زیرا که من در این بازی خیلی از بازیکنان جوان و امید خود را به میدان فرستادم خدا را شکر آنها توانستند به بهترین شکل خودشان را نشان دهند. خدا را شکر فلسفه بازی‌های دوستانه نیز همین است.

وی در خصوص برخورد گرمی که با فرهاد مجیدی سرمربی پیش از بازی داشت اظهار داشت: فرهاد مجیدی هم بازی و دوست خوب من است او الان سرمربی تیم محبوب من است به هر حال رفاقت ما بسیار قدیمی است و برای وی و مجموعه استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. انشاالله آنها بتوانند در این شش بازی پایانی با دست پر از زمین خارج شوند و قهرمان شوند.

عنایتی در خصوص اینکه وقفه یک ماهه لیگ برتر باعث افت هوادار خواهد شد یا خیر تصریح کرد: تعطیلات که زیاد باشد باعث افت تیم‌ها می‌شود یک بازی انجام می‌دهیم لیگ تعطیل می‌شود دوباره بعد از یک وقفه کوتاه بازی‌ها از سر گرفته می‌شود و این باعث می‌شود لیگ آن کیفیت لازم را نداشته باشد ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها ما با وجود مشکلات مالی بچه‌های ما با تمام قدرت به میدان می‌روند امیدوارم که این مشکلات مالی هم تا چند روز آینده حل شود.

بازیکن پیشین ملی در خصوص اینکه این تیم هنوز نتوانسته بازی دوستانه‌ای را هماهنگ کند اظهار داشت: این یک اتفاق جدیدی نیست ما استاد این هستیم که زمان را از دست بدهیم فکر می‌کنم ما هنوز متوجه اهمیت مسابقات جام جهانی نشده‌ایم من همین یک ماه پیش هم به خود شما گفتم هر روز مصاحبه‌های رنگارنگی بیرون می‌آید که تیم ملی در گروه آسانی قرار دارد اما مطمئن باشید که به همین منوال پیش برویم حتی از بازی‌های جام جهانی قبلی هم شرایط ما بدتر خواهد بود.

وی ادامه داد: به عنوان یک هوادار تیم ملی امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد باعث خیر و برکت و موفقیت تیم ملی باشد با این شریط که بخواهیم جلو برویم شرایط نگران کننده خواهد بود مردم از تیم ملی و مسئولینی که دست اندرکار هستند توقع دارند.

سرمربی هوادار در خصوص اینکه یک تیم شهرستانی قهرمان جام حذفی شد گفت: تبریک می‌گویم به تیم خوب نساجی بالاخره همیشه گفتیم جام حذفی جام شگفتی هاست و امسال این اتفاق افتاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز