خبرگزاری کار ایران

انصاری: شانس نخست صعود از گروه هستیم/ در بازی رفت به حق‌مان نرسیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۵۹۱

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم اول جدول و شانس نخست صعود هستیم، اما می‌دانیم که در فوتبال هر لحظه ممکن شرایط تغییر کند و قطعا با این دیدگاه در بازی فردا حاضر می‌شویم تا به چیزی که هدف مان است، برسیم.

به گزارش ایلنا، ساسان انصاری در نشست خبری پیش از بازی فولاد و الغرافه در هفته چهارم  مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 اظهار داشت: بازی فردا هم همانند مسابقات دیگر برای ما مهم است. دیدارهای برگشت قطعا سخت تر است، چون تیم‌ها یک بار با هم بازی کرده‌اند و به خوبی یکدیگر را آنالیز می‌کنند. ما هم آنالیز خوبی از الغرافه داریم و می‌دانیم که به چه شکل فوتبال بازی می‌کنند. به خاطر همین با شور و شوق زیادی برای این بازی آماده هستیم.

وی افزود: می‌دانیم که برای رسیدن تا اینجا چقدر سختی کشیدیم و تلاش کردیم. تمام تمرکز ما هم معطوف به بازی فردا است و به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنیم. شرایط جدول هم طوری است که تیم اول جدول و شانس نخست صعود هستیم، اما می‌دانیم که در فوتبال هر لحظه ممکن شرایط تغییر کند و قطعا با این دیدگاه در بازی فردا حاضر می‌شویم تا به چیزی که هدف مان است، برسیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد تصریح کرد: می‌دانیم که کار سخت است، اما تیم ما همیشه کارهای سخت را خیلی خوب و با قدرت انجام دادیم و در مجموع از اینجا بودن لذت می‌بریم.

انصاری با اشاره به بازی رفت فولاد و الغرافه گفت: ما در بازی با الغرافه تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما متاسفانه از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. یکی از دلایل آن هم تفاوت بازی الغرافه در لیگ خودشان و آسیا بود. آنها تیم قابل احترامی هستند و خیلی خوب دفاع کردند. همه راه ها را برای رسیدن به گل امتحان کردیم، اما به چیزی که حق‌مان بود، نرسیدیم. البته برای بازی فردا کادرفنی برنامه هایی دارد و ما هم به دنبال سه امتیاز خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز