خبرگزاری کار ایران

حیدری: پرسپولیس قهرمان می‌شود مگر اینکه خودش نخواهد/ سپاهان با نویدکیا می‌توانند استقلال را شکست دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۹۴۶

باشگاه پیکان هم به جنجال داوری هفته بیست و یکم ورود کرد.

به گزارش ایلنا،

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و بازگشت حامد لک به تمرینات گفت: حامد لک خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده و در قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر و صعود به فینال آسیا از ارکان اصلی تیم بوده و ممکن است یک نفر روزهای خوب و بد داشته باشد و بزرگترین بازیکنان دنیا هم این چنین هستند. به نظرم بازگشت حامد لک می‌تواند اتفاق خوبی باشد و پرسپولیس در این شش بازی آینده به تمام مهره‌هایش نیاز دارد تا بهترین کیفیت را ارائه دهند. 

وی در مورد تقابل با پیکان عنوان کرد: بازی‌های پیکان از قدیم بازی‌های زیبایی بودند و بازیکنان زیادی بین دو تیم همیشه جابجا شده‌اند. این بازی یک بازی سراسر تاکتیکی است و با مجتبی حسینی در ذوب آهن کار کردم و مربی بسیار باهوشی است و دستیار خود گل محمدی بوده و تفکرات هم را کامل می‌شناسند و یک بازی کاملا تاکتیکی را می‌تواند نشان دهد. پرسپولیس عطش بیشتری برای گرفتن سه امتیاز دارد و شاید آنها نهایتاً دنبال گرفتن تساوی باشند. من فکر می‌کنم که پرسپولیس شش فینال دارد که چاره‌ای جز بردن پیکان هم ندارد و اگر می‌خواهد قهرمان شود باید دیدارهای باقی مانده را ببرد. هنوز فکر می‌کنم همه چیز دست خود پرسپولیس است و شانس قهرمانی پرسپولیس حتی بیشتر از استقلال است. 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با برخورد انضباطی با مهدی عبدی به خاطر حضور در جشن قهرمانی نساجی گفت: خیلی دوست ندارم در مورد اتفاقی که در این خصوص رخ داده صحبت کنم. من قهرمانی نساجی را تبریک می‌گویم و به نظرم بعد از نساجی نوبت یک تیم قرمز پوش دیگر است که در لیگ برتر قهرمان شود و قهرمان دو جام امسال تیم‌های قرمز پوش باشند. مهدی عبدی و تمام بازیکنان تمرکزشان را روی بازی بگذارند چون ۵۰ میلیون پرسپولیسی منتظر نتایج درخشان این تیم هستند و امیدوارم عبدی و سایز بچه ها تمرکزشان را بگذارند روی چند بازی که واقعا هرکدام حکم یک فینال را دارد. بازهم به نساجی و هوادارانش تبریک می‌گویم. 

حیدری در مورد تقابل سپاهان و استقلال و اینکه تیم اصفهانی می‌تواند آبی های پایتخت را متوقف کند یا نه، عنوان کرد: سپاهان این شایسته‌ای است. تیم شهر خود من هم هست و به نظرم با هدایت محرم نویدکیا مقابل استقلال حرف زیادی برای گفتن دارد و شانس زیادی دارد که بتواند استقلال را شکست دهد و مطمئن هستم اگر پرسپولیس خودش نتیجه بگیرد استقلال قطعاً دیدارهای سختی دارد که در آن امتیاز از دست می‌دهد و نتیجه گرفتن پرسپولیس استرس و فشار روی این تیم ایجاد می‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز