خبرگزاری کار ایران

بیانی: ادعای حرفه ای بودن داریم اما 4 زمین مناسب نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۲۶۹

مربی نساجی مازندران گفت: ادعای حرفه ای بودن داریم اما 4 زمین مناسب و خوب نداریم.

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی پس از تساوی 2 بر 2  نساجی مقابل پیکان  اظهار داشت: اصلا بازی قشنگی در این زمین نبود. ما در این زمین مشکل داریم. تیم ما روی زمین فوتبال بازی می‌کند. ما در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس دیدید چقدر خوب بازی کردیم. متاسفم برای این شرایط. ساکت الهامی چیزی که اول خواسته بود، یک زمین خوب بود. ما در هفته ششم هستیم و هنوز زمین خوب نداریم.

وی ادامه داد: تماشاگران هم نتیجه خوب از تیم می‌خواهند. این زمین برای تیم هایی خوب است که دهه 50، 60 فوتبال بازی می‌کردند. بازیمنان از هرجا می گرفتند بلند می‌زنند و واقعا زشت است. ادعای حرفه ای بودن می‌کنیم، 4 تا زمین مناسب و خوب نداریم. 

مربی نساجی عنوان کرد: ما فقط یک زمین آزادی را داریم که آن هم برای 50 سال پیش است. با این زمین که نمی‌شود دو پاس هم به یکدیگر داد ما چه انتظاری می‌توانیم از بچه هایمان داشته باشیم؟ هر 4 گلی هم به ثمر رسید، شانسی بود. این فوتبال شانسی است و زیبایی ندارد. ساکت الهی هم اعلام کرد که اگر همین زمین باشد، دیگر نیستم. 

بیانی ادامه داد: این زمین برای مربیانی خوب است که بزن زیرش بازی می‌کنند و به قول علی پروین این فوتبال علی اصغری است. باید حق را به ما بدهید. زمین اگر خوب باشد، فوتبال خوب می‌بینید و امکان ندارد در این زمین نتیجه بگیریم. ضعیف‌ترین تیم هم اینجا بیاید، ما نتیجه نمی‌گیریم. ساکت الهامی کارش را بلد است و مثل برخی مربیان نیست. او چطور می‌خواهد در این زمین نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز