خبرگزاری کار ایران

بازیکنان نساجی به خودباوری رسیده‌‎اند

الهامی: کمیته انضباطی مرا شرمنده کرد / استقلال امسال ابزار قهرمانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۰۵۸

سرمربی نساجی مازندران در خصوص بخشش خود از سوی کمیته انضباطی و شرایط این تیم صحبت کرد.

ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص تساوی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم به نظرم یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های لیگ بود استقلال امسال یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و با توجه به اینکه یکی از قویترین مدیران ایران یعنی سردار آجرلو مدیرعامل این باشگاه است می‌توان گفت شرایط این تیم خوب است.

وی ادامه داد: با حضور آجرلو استقلال به روزهای اوجش باز خواهد گشت البته الان هم شرایط این گونه است. استقلال کادرفنی خوب و بازیکنان توانمندی دارد. البته این را هم بگویم که نساجی تیم بسیار خوبی بود و کم کم بازیکنان‌مان به یک خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند در حد یک مدعی ظاهر شوند. البته مهندس حدادیان تمام نیازهای تیم را برآورده ساخته که جا دارد از ایشان یک تشکر ویژه داشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص حضور تماشاگران بعد از 22 ماه در ورزشگاه افزود: وقتی این تماشاگران در ورزشگاه نبودند انگار این فوتبال یک چیزی کم داشت. کاش تمام ورزشگاه پر می‌شد، مردم چقدر لذت بردند نه کسی بی‌احترامی کرد و نه اتفاقی افتاد که همین نشان می‌دهد فرهنگ تماشاگران بالا رفته است.

الهامی در خصوص تشویق خود از سوی هواداران استقلال تصریح کرد: من خودم را همیشه مدیون هواداران استقلال می‌دانم. آرزوی موفقیت برای استقلال دارم استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد. فکر می‌کنم با توجه به شرایط سایر تیم‌ها استقلال تنها تیمی است که ابزار قهرمانی را دارد.

وی در خصوص اتفاقاتی که در دیدار مقابل گل گهر و محرومیتش توسط کمیته انضباطی ادامه داد: جا دارد ابتدا از کمیته انضباطی تشکر کنم آنها فیلم‌های اتفاقات ورزشگاه را دیدند و وقتی من دوباره در جلسه با آنها حضور یافتم و صحبت‌های من را شنیدند نهایت همکاری را با بنده داشتند. باید بگویم کمیته انضباطی مرا شرمنده کرد و رای به بی‌گناهی بنده داد.

الهامی در خصوص اینکه وی با بنیادی فر داور فوتبال اختلاف‌هایی دارد افزود: بحث من نیست. همیشه اتفاقاتی بین ما دو نفر می‌افتد و من همیشه به ایشان احترام گذاشته‌ام. این دفعه سوم و چهارم بود که به دست ایشان محروم شدم انشاالله که این شرایط دیگر تکرار نشود.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه این تیم خواستار این شده که بازی‌هایش در تهران برگزار شود خاطرنشان کرد: شرایط زمین تمرین ما در ساری شرایط خوبی نیست. شما نگاه کنید بازی‌هایی که ما در بیرون خانه انجام داده‌ایم کیفیت بهتری داشته است. وضعیت زمین ورزشگاه خانگی اجازه فوتبال در خانه را نمی‌دهد البته استاندار مازندران قول داده که شرایط زمین وطنی را مساعد سازد و بنده به عنوان نماینده بازیکنان و کادرفنی از ایشان تشکر می‌کنم.

وی در خصوص حضور شاهرخ بیانی در نیمکت نساجی بیان داشت: بیانی یکی از افتخارات تاریخ باشگاه استقلال است و برای من ایشان مورد اعتماد است. حضور ایشان روی نیمکت برای نساجی مایه مباهات است. بیانی یک روزی کل فوتبال ایران را شاد می‌کرد؛ بیانی در واقع رییس ماست.

الهامی در پایان در خصوص ایلنکه حقیقی در یک صحنه در بازی مقابل استقلال از کادر فنی خواست جانملکی را تعویض کنند، گفت:‌ چنین چیزی نیست. علیرضا پسر باشخصیتی است. من اصلا این صحنه را ندیدم و از شما می‌شنوم. نساجی بازیکنان بسیار بزرگی دارد و چون خودشان خیلی زحمت می‌کشند دوست دارند جوان‌ها هم همین روند را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز