خبرگزاری کار ایران

علیرضا رضایی: تاییدیه نهایی طلای المپیک کمیل قاسمی انجام شد/ فدراسیون کشتی اعتقاد راسخی به برگزاری لیگ دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۴۷۹

علیرضا رضایی قهرمان اسبق سنگین وزن کشتی آزاد ایران گفت: خوشبختانه نگاه فدراسیون به لیگ یک نگاه جدی است و فدراسیون کشتی اعتقاد راسخی به بحث لیگ دارد.

علیرضا رضایی در گفتگو با ایلنا درخصوص تاییدیه مدال طلای کمیل قاسمی در المپیک لندن گفت: تقریبا حدود 2 سال است که خبر قطعی قهرمانی کمیل قاسمی به طور رسمی اعلام شده بود اما نیاز به یک تاییدیه داشت که خداراشکر انجام شد و مدال طلا المپیک 2012 لندن ایشان به ثبت نهایی رسید.

قهرمان اسبق کشتی آزاد درخصوص انتخاب دو نماینده کشتی آزاد و فرنگی ایران در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار داشت: خیلی در جریان روند و مسائل کمیسیون ورزشکاران نیستم اما اگر شرایطی ایجاد شود که بتوانند روی ورزش المپیکی و تصمیم گیری‌های مهم برای پیشرفت و توسعه ورزش ایران تاثیر بگذارند و صرفا یک حضور تشریفاتی نباشد، قطعا اتفاق خوب و مثبتی خواهد بود. امیدوارم ورزش کشورمان در روند رو به جلو قرار بگیرد.

او درباره دیدار دوستانه در بهمن ماه به میزبانی آمریکا تصریح کرد: امیدوارم تیم ایران با بهترین شرایط و آمادگی بالا در این مسابقات حضور پیدا کند و به امید خدا بتواند با بهترین نتیجه از این مسابقات خارج شود.

رضایی درمورد نتایج لیگ کشتی و راهیابی تیم‌های برتر به فینال این رقابت‌ها افزود: 4 تیم مدعی صعود مشخص شدند. تیم صنایع، تیم آمل، تیم دانشگاه آزاد و همچنین تیم ما هم به همین صورت مسابقات را به خوبی پشت سر گذاشتیم و منتظر اعلام تاریخ دقیق فدراسیون کشتی برای دیدارهای پایانی هستیم. فکر ‌می‌کنم امسال لیگ خیلی خوبی نسبت به سال گذشته داشته باشیم و دیدارهای جذابی را خواهیم داشت.

نایب قهرمان اسبق المپیک درباره حمایت‌های فدراسیون از کشتی تصریح کرد: زمان بیشتری باید به لیگ اختصاص دهیم، خوشبختانه نگاه فدراسیون به لیگ یک نگاه جدی است و اعتقاد راسخی به بحث لیگ دارند. فکر می‌کنم این بحث زمان بیشتری را طلب می‌کند و متوجه مسائل فنی و دغدغه های ملی هم هستیم اما یک واقعیتی است که اسپانسرها با زمان یک ماه و نیم کمی مشکل دارند، اگر مدت بیشتری باشد قطعا استقبال بیشتری خواهد شد. حداقل 3 ماه لیگ باید طول بکشد. برای چرخه تیم ملی یا مسابقات دیگر مثل جام تختی و یا مسابقات آسیایی اگر به این دید نگاه کنیم قطعا زمان بیشتری را در اختیار خواهم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز