خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز:

دیدار میلان - لیورپول و اینتر - رئال مادرید پخش زنده خواهد شد/ صف آرایی یاران طارمی برابر اتلتیکو مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۳۱

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و اروپا امروز پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با برگزاری دو دیدار باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تکلیف 8 تیم صعود کننده به دور یک چهارم نهایی مشخص خواهد شد.

لیگ قهرمانان آسیا

از ساعت 13 چونبوک موتورز کره جنوبی در خانه به مصاف پاتهام یونایتد تایلند خواهد رفت و از ساعت 13:30 نیز کروزو اوزاکا ژاپن نیز در خانه به مصاف پوهانگ استیلرز کره جنوبی خواهد رفت تا تکلیف صعود 2 تیم باقی مانده به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

 

لیگ قهرمانان اروپا

در گروه یک مسابقات از ساعت 23:30 کلوب بروژ درخانه پذیرای پاری سن ژرمن خواهد بود و منچسترسیتی در رزشگاه اتحاد به مصاف لایپزیک خواهد رفت. در گروه دو این مسابقات نیز در همین ساعت یاران مهدی طارمی در پورتو در ورزشگاه وندا متروپولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت و لیورپول نیز در ورزشگاه آنفیلد پذیرای آث میلان خواهد بود. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد. 

در گروه سه نیز از ساعت 21:15 بشیکتاش در خانه به مصاف بورسیادورتموند خواهد رفت این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد. در دیگر بازی این گروه از ساعت 23: 30 اسپورتینگ لیسبون در خانه پذیرای آژاکس آمستردام خواهد بود. 

در گروه چهار نیز از ساعت 21:15 تیم شریف در خانه در برابر شاختار دونتسک صف آرایی خواهد کرد و اینترمیلان نیز از ساعت 23:30 در ورزشکاه سن سیرو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت که این بازی از شبکه سه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز