خبرگزاری کار ایران

درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۳۰۱

سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد معرفی شد.

به گزراش ایلنا، در حالی که غلامرضا محمدی از دو سال قبل و بعد از جدایی رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان فعالیت می کرد و در المپیک توکیو نیز هدایت آزادکاران را برعهده داشت، با عدم دستیابی شاگردانش به مدال طلا و کسب یک نقره و یک برنز در توکیو به کار خود در تیم ملی پایان داد.

در روزهای اخیر نقدهای زیادی به عملکرد تیم ملی وارد شد و گزینه هایی هم برای جانشینی غلامرضا محمدی مطرح شدند.

در نهایت و در شرایطی که علیرضا دبیر از بررسی گزینه های پیشنهادی خبر داده بود، به خاطر کمبود زمان و در پیش بودن رقابت های جهانی نروژ در دهه اول مهرماه، خیلی زود پژمان درستکار از سوی فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد.

دو مدال طلای قهرمانی آسیا، مدال طلای رقابت های دانشجویان جهان، مدال برنز جام جهانی کشتی، عضویت در تیم ملی کشتی آزاد در المپیک 2000 سیدنی، عنوان چهارمی رقابت های جهانی تهران، سرمربیگری تیم کشتی آزاد ناشنوایان و قهرمانی با این تیم در رقابت های جهانی و چندین دوره حضور بعنوان سرمربی در لیگ برتر کشتی آزاد و قهرمانی در این رقابت ها از سوابق ورزشی این کشتی گیر اسبق تیم ملی ایران است.

حالا قطعا در فاصله کمتر از 40 روز تا شروع مسابقات جهانی نروژ درستکار کار بسیار دشواری برای آماده کردن آزادکاران جهت حضور در این رویداد مهم و کلیدی خواهد داشت.
او که پیش از این به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان منصوب شده بود، به خاطر برخی اختلافات با کادر تیم ملی بزرگسالان از سمت خود استعفا داد، اما حالا خودش جای غلامرضا محمدی را در راس تیم ملی گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز