خبرگزاری کار ایران

بنگر: علیرضا ابراهیمی به خوبی جای کنعانی زادگان را پر می‌کند/ جذب شهباززاده می‌تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد/ قهرمانی ششم با این شرایط به راحتی به دست می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۰۸۸

پیشکوست پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: اوضاع خوبی در تیم حاکم است و بعد از قهرمانی پنجم تیم به سرعت مشغول فعالیت های نقل و انتقالاتی است و اینطور که شنیدم خبرهای خوبی در این خصوص در راه است که امیدوارم صحت داشته باشد و تیم خوبی برای فصل جدید و ادامه لیگ قهرمانان آسیا بسته شود چرا که این تیم پتانسیل صعود به فینال آسیا برای بار سوم را دارد و اگر به فینال برویم اینبار شکست نخواهیم خورد. 

وی در مورد جذب علیرضا ابراهیمی گفت: علیرضا ابراهیمی از بازیکنان خوب لیگ است و در دو سال اخیر بازی‌هایش را دنبال کردم و و مدافع میانی با کیفیتی است که به نظرم خرید خوبی برای پرسپولیس بود و با توجه به جدایی کنعانی زادگان می‌تواند جای خالی او را پر کند ولی پرسپولیس یک مدافع میانی دیگر هم می‌خواهد چرا که ممکن است در طول فشردگی بازی‌ها مصدومیت پیش بیاید یا اینکه مثلا سیدجلال شاید دیگر نتواند در طول فصل به طور کامل در ترکیب اصلی بازی کند و به استراحت نیاز داشته باشد. حضور سیدجلال به عنوان یک رهبر در تیم خیلی مفید است ولی خب بازیکنان وقتی می‌خواهند در سه جبهه بجنگند نیاز دارند استراحت کنند و ترکیب بعضی وقت‌ها چرخشی شود و برای همین یک مدافع دیگر هم لازم است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جذب علی نعمتی هم خاطرنشان کرد: نمی‌دانم پروسه جذب او به کجا رسید ولی اگر آقای گل محمدی درخواست جذب بازیکنی را می‌دهد قطعا با مطالعه بوده و به حضور او نیاز دارد و امیدوارم شرایط حضورش در پرسپولیس فراهم شود.

بنگر در مورد جدایی مغانلو هم توضیح داد: مغانلو بازیکن خوب و تأثیرگذاری بود حالا که جدا شده باید به دنبال یک مهاجم به جای او باشند. البته همین الان هم بازیکنان خوبی مثل آل کثیر و عبدی در خط حمله داریم که بازیکنان با کیفیتی هستند.

وی در مورد جذب شهباززاده به جای مغانلو توضیح داد: سجاد مهاجم با تجربه و با کیفیتی است و فصل گذشته در آماده ترین فرم خودش قرار داشت و دیدید که به راحتی و با اختلاف آقای گل شد و اگر شرایطش فراهم شود که به پرسپولیس بیاید دیگر نگرانی برای خط حمله وجود نخواهد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی ششم برای این تیم گفت: به نظرم با یک برنامه ریزی خوب این تیم می‌تواند به روند کنونی خودش ادامه دهد و قهرمانی ششم را هم به دست بیاورد.

بنگر در مورد اینکه استقلال امسال ثبات نیمکت خود را حفظ کرده و ممکن است سال بعد به جمع مدعیان اضافه شود و کار پرسپولیس را سخت کند گفت: من اصلا به استقلال فکر نمی‌کنم و در موردش صحبت نمی‌کنم. فقط این را می‌دانم که با ادامه روندی که پرسپولیس دارد قهرمانی ششم هم به راحتی به دست می‌آید.

بنگر در پایان در مورد وضعیت خودش هم عنوان کرد: پیشنهاد مربیگری از لیگ یک دارم ولی می‌خواهم اگر شرایطش فراهم بود با شهرداری نوشهر در لیگ دو که خودمان این تیم را بالا آوردیم ادامه دهم. فصل گذشته شهردار نوشهر یک شخص فوتبالی بود و از ما به خوبی حمایت کرد ولی الان شهردار جدید آمده و باید ببینم اهدافش چیست و می‌خواهد از تیم حمایت کند یا نه و اگر از تیم حمایت شود می‌مانم و پتانسیل صعود به لیگ یک را هم داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز