خبرگزاری کار ایران

فقط ۱۴ امتیاز را به اشتباهات داوری دادیم

فریدونی: از عملکرد مجتبی حسینی راضی نیستیم/ در جلسه امروز هیات مدیره در مورد کادرفنی تصمیم می‌گیریم/ هیچ اتهامی به تراکتوری ها نزدیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۷۴۱

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اتفاقات فصل گذشته و تصمیمات فصل جدید صحبت کرد.

مجتبی فریدونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اتفاقات فصل گذشته که در نهایت منجر به بقای این تیم در پایان فصل شد اظهار داشت: فصل سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. ما از میانه راه به مجموعه اضافه شدیم و مشکلاتی در تیم وجود داشت که از قبل شکل گرفته بود و در کنار آن مسائلی از جمله مشکلات داوری که فقط همین مورد ۱۴ امتیاز از ما گرفت از جمله مشکلاتی بود که دست به دست هم داد تا در نهایت نتایج قابل قبولی کسب نشود و تا پایان خطر سقوط را احساس کنیم.

وی در مورد نتایج هفته پایانی گفت: واقعا شرایط پر استرسی را پشت سر گذاشتیم و تا لحظات آخر هنوز هیچ چیزی مشخص نبود ولی خدا را شکر با وجود اینکه شکست خوردیم نتایج رقبا به گونه‌ای بود که به بقای ما منجر شد و خدا را شکر اتفاق بدی برای ذوب آهن رخ نداد.

مدیرعامل ذوب آهن در رابطه با ناراحتی تراکتوری ها از بیانیه‌ باشگاه گفت: ما به کسی اتهامی نزدیم که بخواهند ناراحت شوند و فقط این را گفتیم که یک سری اتفاقات در حال رخ دادن است و نسبت به آن هشدار دادیم. اینکه تمرین تیم را تعطیل میکنند و شب بازی بحث تغییر سرمربی مطرح می‌شود و به بازیکن خودی اتهام کم کاری می زنند و شب بازی اردو را ترک می‌کنند مسائلی نبود که نخواهیم نسبت به آن واکنش نشان دهیم و فقط هشدار دادیم که مراقب یک سری جریانات باشند.

فریدونی در مورد برنامه ریزی ذوب آهن برای فصل آینده توضیح داد: خدا را شکر که خطر از بیخ گوش ما رد شد و حالا باید برنامه ریزی کنیم تا تیم خوبی برای فصل بعد ببندیم و دیگر درگیر چنین مشکلاتی نباشیم. امروز هیات مدیره جلسه دارد و در خصوص فصل بعد و انتخاب سرمربی صحبت می‌کنیم و بعد از آن مذاکرات آغاز می‌شود.

وی در مورد اینکه مجتبی حسینی جدا خواهد شد یا نه، گفت: در این مورد در هیات مدیره تصمیم گیری می‌شود و نظر شخص من صرفا تعیین کننده نیست ولی به عنوان مدیرعامل از نتایج تیم رضایت ندارم و ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی عملکرد خوبی نیست و میانگین امتیاز حداقل باید ۱.۴ در هر بازی باشد ولی ایشان هم توجیهات خودش را دارد و می‌گوید تیم را خودم نسبتم و باید این موارد بررسی شود.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اینکه قولی به هواداران بابت فصل بعد می‌دهد یا نه، گفت: هیچ قولی نمی‌توانم بدهم چرا که همه چیز در اختیار من نیست و خیلی از مسائل به تصمیم من نیست و برای همین تنها قولی که می‌دهم این است که همه توانم را برای کمک به تیم به کار بگیرم. 

فریدونی در مورد صحبت از جدایی بازیکنان این تیم هم خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان قراردادشان تمام شده و اختیار با خودشان است و برخی دیگر با ما قرارداد دارند و باید رضایت باشگاه را بگیرند. تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز