خبرگزاری کار ایران

عبدی در نقش سوپراستار پرسپولیس در مسیر قهرمانی (عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۹۱۸

پرسپولیس با درخشش مهدی عبدی موفق شد تراکتور ار شکست دهد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از ساعت 21:15 دقیقه به مصاف تراکتور تبریز رفت که در پایان موفق شد با برتری 3 بر یک شاگردان فیروز کریمی را شکست دهند.

یحیی گل محمدی در ترکیب ابتدایی خود در برابر تراکتوری ها عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو را به عنوان مهاجمی سرخ‌پوشان در این بازی قرار داد اما حملات پرسپولیس در نیمه نسخت ره به جایی نبرد تا در نیمه دوم گل محمدی تصمیم بگیرد مهدی عبدی را به جای آل کثیر وارد میدان کند.

در دقیقه 50 بازی حرکت سامان نریمان جهان بازیکن سابق پرسپولیس از سمت راست با ضربه او همراه شد که توپ به تیرک خورد و در ادامه پیمان بابایی روی ریباند دروازه خالی را گشود تا پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود از تراکتور عقب بیافتد و صدر و حتی قهرمانی را از دست رفته ببیند.
 بعد از گل تراکتور حملات پرسپولیسی ها ادامه داشت و سرانجام 15 دقیقه بعد مهدی ترابی به هر زحمتی که بود توپ را لب خط از دفاع تراکتور عبور داد و توپ را به عبدی سپرد و این بازیکن با ضربه دقیق قفل دروازه اخباری را شکست.

عبدی در نقش سوپراستار پرسپولیس در مسیر قهرمانی (عکس)

در ادامه بازی احمد نوراللهی گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه تراکتور کرد تا شاگردان گل محمدی برابر تراکتور به برتری برسند. اما این پایان کار پرسپولیس و مهدی عبدی نبود. در دقیقه 94 بازی مهدی عبدی تعویض طلایی گل محمدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از دو سر توپ و دریبل بازیکنان تراکتور،  موفق شد دروازه را باز کند تا خاطرات دربی رفت پایتخت را برای هواداران زنده کند. عبدی با این گل باعث شد در پایان یک هفته مانده به مسابقات لیگ برتر پرسپولیس علاوه بر حفظ اختلاف امتیاز خود، تفاضل خود با سپاهان را نیز حفظ کند.

عبدی در نقش سوپراستار پرسپولیس در مسیر قهرمانی (عکس)

عبدی بعد از گلزنی در دربی و فینال لیگ قهرمانان آسیا مدتی افت شدیدی کرد اما در ادامه توانست روند خوب خود را با پرسپولیس ادامه دهد و در بازی های حساس و سرنوشت ساز همچون ذوب‌ آهن، مس رفسنجان و همین تراکتور تاثیر بسزایی در نتیجه گیری پرسپولیس داشته باشد و همه معادلات را به سود این تیم در راه کسب پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر تغییر دهد. وی اکنون با 8 گل زده بعد از احمد نوراللهی برترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیستم است و با تداوم این عملکدر به نظر می‌رسد به زودی وی را در لباس تیم ملی خواهیم دید.

 

 

حجم ویدیو: ۵.۸۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز