خبرگزاری کار ایران

عاشوری: دو تیم خسته بوده و احتیاط کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۴۳۲

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌ آباد پس از بازی با ملوان گفت: هر دو تیم مقداری خسته بودند و زیاد از حد احتیاط کردند.

به گزارش ایلنا، محسن عاشوری پس از شکست خیبر مقابل ملوان اظهار داشت: مدت زیادی نیست که تیم را تحویل گرفته‌ام و قرار هم نبود تغییر و تحولی انجام بدهم. با این دید آمدم که تیم و نفراتی که قرار است برای فصل بعد حفظ کنیم را بهتر بشناسم و همچنین نقاط ضعف ما ترمیم و تقویت شوند.

وی افزود: بازی با ملوان در مسابقات جام حذفی بود و یک تیم می‌تواند صعود کند به همین خاطر بازی کیفیت خوبی نداشت. با اینکه هم دمای هوا در این زمان از سال مناسب و هم اینکه زمین خوب بود هر دو تیم مقداری خسته بودند و زیاد از حد احتیاط کردند. تیم ما مثل ملوان راضی بود که بازی به پنالتی کشیده شود. دقت در این ضربات خیلی مهم است اما گلر ملوان روز خوبی داشت و دو پنالتی را مهار کرد.

عاشوری گفت: به تیم ملوان و مربی جوان آن‌ها تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم برای فصل بعد تیمی خوب و مدعی روانه مسابقات کنند. همینطور تیم ما که می‌دانم هواداران لر تبار زیادی در سراسر ایران این بازی را  نگاه می کردند. امیدوارم برای فصل جدید یک تیم قوی و مقتدر روانه مسابقات کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز