خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: مساوی نه به درد ما می‌خورد نه به درد ذوب آهن/ باید باهوش و منقطی رفتار کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۳۲۶

سرمربی سپاهان در مورد تقابل با ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: یکی از زیباترین و جذاب‌ترین دربی‌های ایران همیشه سپاهان و ذوب‌آهن بوده است و همیشه جذاب بوده و هواداران لذت می‌برند و امیدوارم فردا هم این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: فردا بازی مهمی است و ما برای صدر می‌جنگیم و ذوب‌آهن برای بهبود شرایطش بازی می‌کند و رقابت سنگینی است. ذوب‌آهن نه از نظر شخصیتی و از نه از نظر فوتبالی در این جایگاه نباید باشد. ذوب‌آهن فوتبال بسیار خوبی را بازی می‌کند و متاسفانه نتیجه لازم را نگرفته است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن می‌تواند فردا مشکل‌ساز باشد و مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد و به همین دلیل بازی پیچیده‌ای بوده و ممکن است سبب شود یکی از دو تیم آرزوهایش را از دست دهد و باید هر دو تیم باهوش و منطقی بازی کنند و امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند.

نویدکیا تصریح کرد: همه بازیکنان حضور دارند و مشکل خاصی نیست و برای بار آخر به هواداران تکرار می‌کنم، قطعاً می‌خواهم نیم ساعت قبل از بازی اتوبوس را حرکت بدهم و امیدوارم رعایت کنند و اگر اتفاقی رخ دهد مقصر هواداران هستند.

وی خاطرنشان کرد: چون بازی مهم است 30 دقیقه قبل از بازی می‌خواهیم در استادیوم باشیم و هواداران فردا اگر واقعاً سپاهانی‌ها هستند رعایت کنند و جلوی اتوبوس نیایند تا به موقع ورزشگاه برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز