خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: تراکتور با فیروز کریمی روند خوبی در پیش گرفته است/ آن فرد فحاش پشت دروازه پرسپولیس چکار می‌کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۲۲۷

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار مقابل تراکتور صحبت کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس امروز در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور حاضر شد و اظهار داشت: بازی حساسی در پیش داریم. تراکتور هم برای گرفتن سهمیه آسیا انگیزه دارد. با تغییراتی که تراکتور در کادر فنی داشته و آمدن فیروز کریمی، روند خوبی به دست آورده اند و فوتبال خوبی ارائه کرده اند. تجربه‌ای که کریمی در فوتبال ایران دارد، به آنها کمک کرد. انصافاً توانست تیم را جمع و جور کند. ما هم انگیزه‌های متفاوتی داریم. انگیزه قهرمانی داریم که برگ برنده ما این انگیزه است.

وی ادامه داد: تیم ما هم آماده انجام بازی خوب است. تمرینات ما بیشتر ریکاوری بوده است و فقط دیروز یک تمرین متوسط انجام داده ایم. می‌دانیم هواداران چشم انتظار نتیجه و برد خوب هستند. برای هواداران و رسیدن به این برد می‌جنگیم. باید تمرکز و آرامش خوبی داشته باشیم تا بتوانیم تاکتیک هجومی را ارائه کنیم. انگیزه‌ها زیاد است و تقابل انگیزه‌ها باعث انجام بازی خوب بین دو تیم بشود. ما نشان داده ایم از نظر فنی جزو تیم‌های خوب هستیم. فکر می‌کنم فردا شاهد بازی خوب و فنی باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره قهرمانی پنجم تاکید کرد: راه و هدف ما مشخص است. دو بازی تا قهرمانی در پیش داریم. به بچه‌های تیم گفته ام به نتایج سایر بازی‌ها توجه نداشته باشند و تمرکزمان روی دو بازی بخصوص بازی فردا باشد. سرنوشت قهرمانی دست خودمان است. باید عملکرد و تمرکز خوبی داشته باشیم.

وی درباره ایجاد تغییر در خط حمله تیمش برای بازی با تراکتور، گفت: راجع به تغییرات نمی‌توانم در نشست خبری چیزی بگویم. باید منتظر باشیم و ببینم چه می‌شود. مهاجمان ما همه انگیزه بالایی دارند و همه آماده انجام بازی خوب هستند.

گل محمدی در خصوص حرکت حامد لک دروازه بان این تیم در بازی با ماشین سازی تصریح کرد: از دید من هم حرکت حامد لک ناپسند بود و آن را تأیید نمی‌کنم ولی می‌خواهم این مسئله بررسی شود چرا آن فرد پشت دروازه ما ایستاده و فحاشی کرده است. چرا چند دوربین زوم کرده بودند از اتفاقات احتمالی فیلم بگیرند. قطعاً کمیته انضباطی باشگاه هم به حرکتی که لک انجام داد واکنش نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت مصدومیت کمال کامیابی نیا یادآور شد: درمان کمال بعد از آسیب دیدگی در تیم ملی، طول کشید و به دو بازی آینده هم نمی‌رسد. برای من ثابت شده است که کمال چقدر به تیم کمک کرد. حتی وقتی دفاع وسط نداشتیم در این پست برایمان بازی کرد. زحمتی که او کشید را فراموش نمی‌کنیم.

گل محمدی از پاسخ به سوالی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس خودداری کرد و گفت: اینها سوالاتی نیست که در نشست خبری جواب بدهیم. این مسائل به انتهای فصل برمی گردد. بعد از پایان فصل می‌شود درباره نقل و انتقالات صحبت کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت سیدجلال حسینی و نیمکت نشینی او در مسابقات اخیر اظهار کرد: سیدجلال مصدومیت داشت که خدا را شکر در چند روز اخیر خوب شده است و مشکلی ندارد. یکی از ارکان تیم ما سیدجلال است. از وجود او خوشحالیم. با سن و سالی که داشت امسال برای ما خوب بازی کرد و چند گل سه امتیازی زد. سیدجلال یکی از ستون‌های تیم ما است. بدون سیدجلال و بازیکنان باتجربه نمی‌توانستیم به این مرحله برسیم باتوجه به مشکلاتی که از شروع فصل تا الان داشته ایم.

گل محمدی در پایان گفت: الان وارد پانزدهمین ماه فوتبالی شده ایم و برای بعضی بازیکنان دو بار جشن تولد گرفته ایم! فرسایشی شدن لیگ سخت است. بازیکنان باتجربه به سایر نفرات انگیزه دادند و خودشان هم عملکرد خوبی داشتند. در بحث ایجاد انگیزه از طرف باشگاه ضعیف عمل می‌شود. در مباحث مالی و پاداش‌ها هم شاید اینجا جای صحبت نباشد ولی باشگاه ضعیف عمل کرده است. می‌دانیم مشکلات زیادی هم دارند ولی از زیر سنگ هم شده باید برای این دو مسابقه -پول- جور می‌کردند. در یک مقطع تاریخی در باشگاه پرسپولیس هستیم و فکر نمی‌کنم این تیم دیگر چنین روزهایی را تجربه کند که دو بازی تا پنجمین قهرمانی پی در پی داشته باشد. بی خیالی باشگاه اذیتمان می‌کند ولی از مشکلات هم خبر داریم. امیدوارم تا قبل از بازی فردا انگیزه خوبی به بچه‌ها بدهند. انگیزه ما آنقدر زیاد هست که به مسائل مالی فکر نکنیم برای برای انگیزه بیشتر بی تأثیر نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز