خبرگزاری کار ایران

سیروس پورموسوی در گفتگو با ایلنا:

به داد خوزستان برسید/ شرایط آب و هوایی زمان تمرینات را به زیر 40 دقیقه رسانده است/ فرسایشی شدن لیگ انگیزه بازیکنان را کاهش داده است

کد خبر : ۱۱۰۷۹۹۴

سرمربی صنعت نفت در خصوص مشکلات به وجود آمده در خوزستان گفت.

سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم در برابر مس رفسنجان گفت: با توجه به شکستی که برابر سپاهان متحمل شده بودیم به لحاظ روحی و روانی سعی کردیم روی بازیکنان کار کنیم تا شرایط آنها را باز گردانیم. به هرحال خوردن 4 گل شرایط را سخت می کند اما خوشبختانه توانستیم بازیکنان را آماده این بازی کنیم. متاسفانه در این بازی چند بازیکن خود را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشتیم و نتوانستیم با تیمی کامل در برابر مس رفسنجان قرار بگیریم.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و از طرفی با توجه به اینکه مس رفسنجان نیز به دنبال کسب حداقل امتیاز بود این تیم در برابر ما کامل بسته بازی کرد و طبیعتا موقعیت در این بازی کم ایجاد شد. متسفانه زمانی که ما با توج هبه مصدویمت یکی از بازیکنان خود ده نفره شدیم و درست در همین لحظه گل خوردیم و همین موضوع کار ما را سخت تر نیز کرد. 

سرمربی صنعت نفت در مورد بازی این تیم در برابر فولاد خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه نهایتا رتبه ما در جدول دو یا سه پله تغییر کند و خیالمان بابت حضور در لیگ راحت است و از طرفی با توجه اینکه لیگ بیستم طولانی شده و حالت فرسایشی را برای بازیکنان ایجاد کرده بازیکنان بی انگیزه هستند ولی ما در تلاش هستیم تا آنها را برای حضور در این بازی آماده کنیم. سعی میکنیم همچون بازی رفت یک بازی جذاب و بدون حاشیه را ارائه دهیم. 

مربی خوزستانی فوتبال ایران در خصوص شرایط این روزهای این استان اظهار داشت: واقعا شرایط آب هوایی در چند روز بسیار بد بوده است و با توجه به گرمایی هوا و شرجی بودن آن نمی توانیم تمرینات خود را به خوبی پیگیری کنیم و زمان تمرینات ما زیر 40 دقیقه است. متاسفانه قطعی برق و آب همچون تمامی مردم خوزستان که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است برای ما نیز شرایط بدی را رقم زده است. امیدوار هستم مسئولین استانی و کشوری هر چه زودتر برای این استان که رنجیده است فکری بکنند و به داد خوزستان برسند.

وی در پایان در خصوص وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان فعلی صنعت نفت برای فصل آتی گفت: ما برنامه خود را به باشگاه ارائه کردیم و منتظر باشگاه هستیم تا اقدامات لازم را انجام دهد. مسلما برای نتیجه گیری بهتر لازم است تا بازیکنان اصلی و شاکله تیم حفظ شود تا بتوانیم با ثباتی که در تیم به وجود آوردیم نتایج بهتری را در فصل بعد رقم بزنیم و قطعا اولویت ما تمدید قرار داد با بازیکنان فعلی تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز