خبرگزاری کار ایران

انتظاری: به کمیته اخلاق شکایت می‌کنم / ضرب و شتم ما کاملا هماهنگ شده بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۸۴۸

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان درباره شایعات پیرامون کنار گذاشته شدن از تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نیما انتظاری درخصوص حواشی پس از بازی با ذوب آهن اصفهان و کنار گذاشته شدن از تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: سکوت کردیم چون برای تیم زحمت کشیدیم و برای بازی استقلال آماده می‌شدند که نباید صحبت می‌کردم تا تمرکز بچه‌ها بهم نخورد. الان هم آمدم که بی احترامی و توهین به کسی نشود چون طوری بزرگ شدم که به بزرگترم به خصوص آقای فکری توهین نکنم و آمدم که شفاف سازی کنم و پیام‌های زیادی دادند که امشب اینجا هستم تا در این باره صحبت کنیم.

او ادامه داد: فوتبال مثل یک خانواده است و همه همدیگر را می‌شناسند. در این چند سال آنقدر با شرف کار کردم و مثل خونه به خونه و پارس جنوبی و هواداران مسجد سلیمان با من تماس گرفتند که روی تو هیچ وجه نمی‌توانیم این صحبت‌ها را قبول کنیم و این عزتی که خداوند به من داده است. بعد از بازی حتی یک درصد فکر نمی‌کردم چه من باشم. من حتی یک پاس اشتباه هم در آن بازی نداشتم و چند شب را با بغض خوابیدم و با نداری در هوای گرم تیم را حفظ کردیم. الان هم می‌گویم که ما و کادرفنی فقط برای این تیم تلاش کردیم. خودم نمی‌دانم که چه اتهامی به من وارد است. حتی یک پاس اشتباه هم نداشتم. حتی حاضر نشدند در جلسه با ما شرکت کنند.

انتظاری افزود: وکیل باشگاه خواست که جلسه بگذارد و آقای فکری نخواستند. اگر صحنه‌ها هم نشان بدهید درباره آن صحبت می‌کنم. صحنه اولی که به بازیکن حریف تنه زدم از همه سرمربیانی که کار کردم صحبت کنید می‌گویند که من درگیرانه بازی می‌کنم. شنیدم که گفتند من به دنبال کارت گرفتن هستم. من سبک بازی‌ام طوری است که در این تیم را رهبری می‌کردم. با داور صبحت می‌کنم و اعتراض می‌کنم. آقای حیدریان آقای باشخصیتی هستند. من کلا زیاد با بازیکنان صحبت می‌کنم و به بازیکنان گفتم که سفت بازی کنیم و به من گفتند که این حرف‌ها را نزن و کارت می‌گیری. در این بازی که تا دقیقه ۶۰ بازی کردم حتی یک اعتراض هم نداشتم که کارت بگیرم. از بیست و هفت بازی تمام بازی‌ها را کاملا بازی کردم. 

او درمورد تهیدست و نائیج پور همینطور گفت: بحث سر میثم بود که روی پنالتی ناراحت بودند. نائیج پور نود دقیقه بازی کرد. فکر کنم روی صحنه گل بحث دارند که در سایت یازده دیدم ۸۲ درصد از پاس‌هایم درست بود. در صحنه گل دوم داخل محوطه جریمه بودم و هافبک دفاعی ما باید می‌رسید که نرسید و گل‌ شد. چون نتیجه سه هیچ برای تیم ما سنگین بود. من بعد از بازی از بازیکنان ذوب آهن به من گفتند که هشت فیلم آنالیز کردند و نقطه قوت ما را می‌دانستند و با دو مهاجم پرس می‌کردند که هافبک دفاعی‌های ما را مهار کنند. در نیمه دوم آنها عقب کشیدند و ما دو گل زدیم. ما مقابل استقلال هم روان بازی کردیم چون از بالا پرس نکرده بودند. 

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: فوتبال ما اینقدر سیاه جلوه شده ولی خیلی راحت با آبروی بچه‌ها بازی می‌شود. مثلاً بازی ماشین سازی را ببینید که آقای اکبرپور گفتند به این سادگی نمی‌شود به بازیکن اتهام زد. هر سه ما شکوایه‌ای تنظیم کردیم که اگر از ما تبانی بوده گردنم از مو باریک‌تر است ولی اگر اینطور نیست بیایید و عذرخواهی کنید. آقایان ربیعی و منصوریان بعد از بازی‌های تیم‌شان از بازیکنان‌‌شان حمایت کردند. در خانواده‌ای بزرگ شدم که از کودکی زحمت کشیدم و راه طولانی دارم و اهداف بزرگی دارم. یک برد و یک باخت ارزش این را ندارد که به یک خانواده توهین کنیم. اگر من مقصر باشم عمو سهراب گردنم را بشکند. اگر تهمت ناروا بوده بیایند و عذرخواهی کنند. تیم ما در کورس قهرمانی و صعود نبوده؛ ما در بازی‌های گذشته هم شکست خورده بودیم. 

او همینطور درباره ضرب و شتمی که صورت گرفته بود، گفت: ضرب و شتمی که شده را توضیح بدهم که کاملا هماهنگ شده بود و چهار نفر به ما حمله کردند و یک نفر هم فیلم می‌گرفت. حساب این‌ها از مردمان بختیاری جداست چون انسان‌های بسیار اصیل و دوست داشتنی هستند. در زمانی که به ما حمله کردند فیلم می‌گرفتند! اگر هماهنگ شده نبود به دنبال فیلم گرفتن نبودند. سی ثانیه بعد از اینکه از خوابگاه خارج شدیم جلوی راه ما را گرفتند. راه این افراد از مردم مسجد سلیمان جداست. ما از یک کشور دیگر نیامده بودیم و از کادر و باشگاه کسی به ما زنگ نزد و فقط هواداران پیام دادند که بگویند این افراد جزو آنها نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز