خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان- مجارستان

سام دلیری راهی گروه بازنده ها شد/ چهار نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۸۲۱

مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، از ساعت 14 امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، در پایان این مسابقات علی اصغر سام دلیری در وزن 55 کیلوگرم به گروه بازنده ها رفت و 4 نماینده دیگر کشورمان نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم سامان ناصری پور در دور نخست با نتیجه 7  بر 4 مغلوب پاول بوندار از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 55 کیلوگرم علی اصغر سام دلیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 مقابل والری مانگوتوف از روسیه شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، سام دلیری به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا با کوبن بوریبای از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف روپین از هند می رود و در صورت گذر از این حریف راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا مقابل تامازی گلونتی از گرجستان قرار بگیرد.

در وزن 65 کیلوگرم سید محمد مهدی میری در دور نخست با نتیجه 5 بر 5 از سد سعید سوسوزا از قرقیزستان گذشت وی در دور دوم در مصاف با نیهات کارا از ترکیه با نتیجه 6 بر 1 مغلوب شد. و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، میری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 80 کیلوگرم امیررضا آریامقدم در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 و ضربه فنی مغلوب میهایل گوتو از مولداوی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، آریامقدم از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 110 کیلوگرم امید پایدار در دور اول با نتیجه 4 بر صفر داویت مگلادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل جوهر اوزاروف از قزاقستان با نتیجه 2 بر 2 پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرتور بویچوک از اوکراین با نتیجه 5 بر 2 و ضربه فنی مغلوب شد. و با توجه به مغلوب شدن کشتی گیر اوکراینی در دیدار بعد، پایدار حذف شد.

مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال پنج وزن نخست فردا برگزار می شود.

رقابت های مقدماتی پنج وزن دوم نیز از فردا شنبه آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز