خبرگزاری کار ایران

شکوری: حمله کنندگان به اتوبوس پرسپولیس نوجوان نبودند/ افراد ذی صلاح درباره این پرونده صحبت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۹۷۱

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: طبق مستندات موجود افراد ۲۵ و ۳۵ ساله به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند و آنها نوجوان نبودند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری درباره صحبت های سهیل مهدی درباره عاملان پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس قبل از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: پیرو اظهارات غیر کارشناسانه و غیرمسئولانه برخی عزیزان و نفرات درباره حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس می خواستم توضیحاتی را به هواداران بدهیم.

وی افزود: درباره اینکه این نفرات نوجوان بودند طبق مستندات بسیاری که داریم و به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال شده این افراد که به اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپولیس حمله کردند، یک نفرشان ۲۵ سال داشته و دیگری ۳۵ سال. براساس اظهاراتی هم که خودشان داشته اند، در سلامت کامل روحی، روانی و جسمانی بوده اند‌.

معاون باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه تصریح کرد: طبق مستندات موجود این حمله یک برنامه از پیش تعیین شده بوده است‌. درخواست ما این است هرچه سریع تر به این پرونده رسیدگی شود.

شکوری ادامه داد: درخواست ویژه ما از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این است که درخصوص این پرونده خاص فقط افرادی اظهار نظر کنند که ذی صلاح هستند و طبق مدارک و مستندات موجود صحبت کنند. امیدواریم هرچه سریع تر این رای صادر شود. با توجه به اینکه پرسپولیس یک باشگاه پرهوادار در سطح دنیا و آسیا است، قطعا اخبارش رصد می شود و امیدواریم رای به شکلی باشد که مشکلی برای میزبانی های ما در سطح بین المللی ایجاد نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز