خبرگزاری کار ایران

رسمی: راموس از رئال مادرید جدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۲۶

باشگاه رئال مادرید جدایی سرخیو راموس را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، با وجود اینکه طی هفته اخیر اخبار امیدوارکننده‌ای برای طرفداران رئال مادرید پیرامون آینده سرخیو راموس مطرح شده بود، اکنون مشخص شده که او امروز به دوران حضورش در رئال پایان می‌دهد.

باشگاه رئال مادرید طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که این جدایی تایید شده است و فلورنتینو پرز به همراه او در نشست خبری حضور پیدا خواهد کرد.

رسمی: راموس از رئال مادرید جدا شد

جوزپ پدررول، خبرنگار الچرینگیتو و همینطور نشریه مارکا در این راستا اعلام کردند راموس رسما فردا جدایی‌اش از رئال را اعلام خواهد کرد.

همینطوز خوزه فلیکس دیاز، یکی از خبرنگاران معتبر و نزدیک به رئال هم تایید کرد که راموس فردا در واقع کنفرانس خبری خواهد داشت.

فابریزیو رومانو تایید کرد که کارلو آنچلوتی تلاش زیادی داشت تا راموس را از جدایی منصرف کند اما او خواستار تجربه جدیدی داشته است. قرار است راموس طی روزهای آینده تیم جدیدش را معرفی کند.

راموس طی 16 سال در رئال مادرید به 5 قهرمانی لالیگا،  4 قهرمانی چمپیونزلیگ،  4 جام باشگاه‌های جهان، 4 سوپرکاپ اسپانیا، 3 سوپرکاپ اروپا، 2 کوپا دل ری طی 671 بازی رسید. او با پیراهن رئال101 گل به ثمر رساند و 41 پاس گل ثبت کرد.

جدایی راموس یکی از اتفاقات تلخ برای هواداران رئال در فصل نقل و انتقالات تابستان خواهد بود. بازیکن اصلی ترکیب طی چند فصل اخیر که وظیفه رهبری تیم را برعهده داشت موجب شده تا پایان همکاری‌اش به عنوان اصلی دو نشریه مارکا و آس تبدیل شود.

روزنامه مارکا از عنوان «جدایی اسطوره» استفاده کرده و در توضیح جدایی او نوشته: «راموس اعلام کرد بعد از 16 سال و کسب 22 جام در رئال از این تیم جدا خواهد شد.»

روزنامه آاس هم از این عنوان استفاده کرده است: «جدایی اسطوره» این روزنامه هم در وصف جدایی راموس نوشت: «مادرید جدایی سرخیو راموس را تایید کرد. او امروز با همراهی فلورنتینو پرز از باشگاه خداحافظی خواهد کرد. او در طی 16 سال 671 بازی برای رئال انجام داد و 101 گل زد، راموس 4 لیگ قهرمانان بالای سر برد.»

مقصد بعدی راموس یکی از سوژه‌های داغ پس از جدایی اوست. کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا امروز قرار است در نشست خبری درمورد مسائل مختلفی صحبت کند اما قرار نیست که مقصد بعدی خود را اعلام کند. همانطور که رومانو تایید کرد او در حال تصمیم گیری برای آینده است. طبق شایعات یک پیشنهاد جدی از لندن برای او موجود است اما همینطور از پاری سن ژرمن و یوونتوس هم با مقاصد احتمالی او نامبرده می‌شود.

رسمی: راموس از رئال مادرید جدا شد

رسمی: راموس از رئال مادرید جدا شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز