خبرگزاری کار ایران

جلالی: گل اول به پیکان به نام من ثبت شد ولی توپ به مدافع ماشین سازی برخورد کرد/ تاثیرات حضور کمالوند در این دیدار مشخص بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۸۴۰

بازیکن تیم سایپا در مورد تقابل با ماشین سازی و تساوی در این بازی صحبت کرد.

ابوالفضل جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی سایپا مقابل ماشین سازی اظهار داشت: ما در این بازی به نظرم عملکرد خوبی داشتیم ولی به دلیل بدشانسی نتوانستیم نتیجه دلخواه و چیزی که شایسته‌اش بودیم را کسب کنیم. ما روی دو غافلگیری و برخلاف جریان بازی گل خوردیم و در آن سو موقعیت‌های خوبی داشتیم که از دست رفت و در نهایت در دیداری که حقمان 3 امتیاز بود به تساوی رسیدیم.

وی افزود: ابتدای بازی تا به خودمان بیاییم دروازه تیم باز شد ولی ما به خوبی به بازی برگشتیم و گل را جبران کردیم و گل دوم را هم زدیم ولی بازهم در دقایق پایانی روی غافلگیری گل خوردیم و نتیجه پیروزی با تساوی عوض شد. به هر حال ماشین سازی هم تیم خوب و قابل احترامی است و با فراموش کردن این بازی باید به فکر دربی مقابل پیکان باشیم.

بازیکن سایپا در مورد گل اول این بازی هم توضیح داد: من توپ را روی دروازه فرستادم و بعد ندیدم چه اتفاقی افتاد که توپ وارد دروازه شد. برخی جاها گل را به اسم من ثبت کردند و برخی جاها هم گل به خودی خط دفاع حریف. داور بازی گل را به نام من ثبت کرده ولی فکر می‌کنم در مسیر، توپ به پای بازیکنان ماشین سازی برخورد کرد. بازهم مطمئن نیستم.

جلالی در مورد تغییرات سایپا زیر نظر کمالوند گفت: از وقتی آقا فراز آمده تا پیش از این بازی فقط سه جلسه تمرین داشتیم و هنوز زود است در مورد عملکرد ایشان قضاوت شود ولی در این مدت کوتاه تیم چهره هجومی‌تری به خودش گرفته و در بازی با ماشین سازی این موضوع دیده شد. الان همه تمرکز ما روی بازی با پیکان است و امیدوارم با یک نتیجه خوب زمین را ترک کنیم و بعد از آن به دلیل تعطیلی مسابقات فرصت خوبی داریم که آقای کمالوند تیم مورد نظر خودش را بسازد.

وی در پایان در مورد اینکه همچنان خطر سقوط سایپا را تهدید می‌کند یا نه، توضیح داد: نه ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم و فعلاً تمرکز ما روی این بازی مقابل پیکان است تا با دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز