خبرگزاری کار ایران

ماموریت ویژه صیادمنش و زاهدی؛‌ زوریا در آستانه حضور در لیگ اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۸۹

زوریا در حالی باید 3 روز دیگر در فینال جام حذفی به مصاف دینامو کیف برود که روز گذشت در پایان رقابت‌های این فصل لیگ اوکراین در رتبه سوم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته در چارچوب هفته بیشت و ششم و پایانی لیگ اوکراین زوریا لوهانسک در حضور اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی موفق شد با نتیجه 2 بر یک الکساندریا را شکست دهد.

صیادمنش  و زاهدی از ابتدا در ترکیب زوریا حضور داشتند. زاهدی 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت اما صیادمنش در دقیقه 76 تعویض شد. زوریا با این پیروزی 50 امتیازی شد و در پایان فصل در رتبه سوم قرار گرفت تا جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ اروپا را کسب کند.

زاهدی در پایان با به ثمر رساند 10 گل زده در رده سوم برترین گلزنان لیگ اوکراین قرار گرفت تا دستش از کفش طلایی این فصل دور بماند. او که در زمستان از المپیک دونتسک راهی زوریا شد 7 گل با لباس المپیک دونتسک و 3 گل با لبسا زوریا به ثمر رساند. صیادمنش نیز موفق شد در این فصل برای زوریا 5 بار گلزنی کند.

صیادمنش و زاهدی به همراه سایر هم بازی های خود 3 روز دیگر باید در فینال جام حذفی اوکراین به مصاف دینامو کیفی بروند که در پایان این فصل با کسب 65 امتیاز قهرمان اوکراین شد. به همین دلیل زوریا در این دیدار چه شکست بخورد و چه قهرمان جام حذفی بشود با توجه به اینکه در رتبه سوم جدول قرار گرفته و دیناموکیف هم قهرمان لیگ شده این تیم به صورت مستقیم جواز حضور در مسابقات لیگ اروپا در فصل بعد را کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز