خبرگزاری کار ایران

بازگشت نظرمحمدی؛ مذاکره دو تیم با چیلاورت ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۲۱۰

علی نظرمحمدی در آستانه عقد قرارداد با باشگاه لیگ یکی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از موفقیت علی نظرمحمدی با سپیدرود رشت و صعود با این تیم به لیگ برتر و همچنین موفقیت با رایکا بابل در جهت بقا این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، وی پس از نیم فصل دوری از رقابت‌های لیگ یک به دلیل مشکلات شخصی، در نیم فصل دوم این مسابقات روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ یکی خواهد نشست.

علی نظرمحمدی که در فوتبال ایران معروف به «داش علی چیلاورت» است و در شهرهای رشت و بابل از محبوبیت بالایی جهت موفقیت با سپیدرود و رایکا برخوردار است، اکنون مورد توجه دو باشگاه لیگ یکی قرار گرفته است.

یکی از تیم‌های مدعی صعود این فصل که نتایج مناسبی را در هفته‌های اخیر کسب نکرده است، باب مذاکره را با نظرمحمدی آغاز کرده و حتی به توافقاتی نیز دست پیدا کرده است. جدای از این پیشنهاد، یکی از تیم‌های پائین جدولی برای بار دوم با نظرمحمدی تماس گرفته و خواستار جذب وی شده است.

باید منتظر نشست و دید که نظرمحمدی در نهایت چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد و به دنبال تکرار تجربه صعود با سپیدرود به لیگ برتر است، یا همانند فصل گذشته می‌خواهد یک تیم دیگر را در لیگ یک، حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز