خبرگزاری کار ایران

بررسی ادعا مهدی رسول پناه علیه کادرفنی پرسپولیس

آیا یحیی گل محمدی با مدیربرنامه خاصی همکاری می‌کند؟ (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۵۶۵

مهدی رسول پناه مدیرعامل و رییس هیات مدیره اسبق پرسپولیس با صحبت‌هایی عجیبی که داشت ادعای جالبی را مطرح کرده است که اکنون به بخشی از آنها خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل اسبق پرسپولیس که انتشار ویدئوهایی از وی در گفتگو با هواداران که در آن به بحث‌های خصوصی پرداخته، طی روزهای اخیر ماجرای جالبی را شکل داده است. در بخشی از ویدئوی منتشر شده که در بخشی از آن مدعی شده که یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات به بازیکنان مدنظر باشگاه آدرس عقد قرارداد با مدیربرنامه خاصی برای انجام انتقال را داده است.

 

موضوعی که اتهام ورود یحیی گل محمدی به بحث دلالی را شکل می‌دهد. اکنون قصد داریم در این گزارش بررسی کنیم که بازیکنان حال حاضر لیست پرسپولیس و خصوصا بازیکنانی که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوسته‌اند، تحت نظر کدام مدیربرنامه یا ایجنت فوتبالی کار را دنبال می‌کنند تا صحت و سقم ادعای مهدی رسول پناه مشخص شود.

 

در لیست حال حاضر پرسپولیس این اسامی به چشم می‌خورد: بوژیدار رادوشویچ، حامد لک، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، محمد شریفی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، سعید حسین پور، علی شجاعی، وحید امیری، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، احسان حسینی، آریا برزگر، آرمان رمضانی، مهدی مهدی خان و امیرمحمد یوسفی.

 

چهار مدیربرنامه و شرکت در نقل و انتقالات پرسپولیس

بررسی مدیربرنامه‌‌های بازیکنان پرسپولیس به نام هفت مدیربرنامه  و یک شرکت نقل و انتقالاتی برخواهیم خورد. امیرهوشنگ سعادتی، امیرارسلان مرتاض، سامان مهدی‌زاده، علی نیکومنش و هومن صمیمی، ولی خرسندی و حمید مشهدی (شرکت آرکا ایرانیان).

شرکت آرکا ایرانیان که در بحث نقل و انتقالات فوتبال ایران فعالیت دارد با حضور نفراتی چون حمید مشهدی، هومن صمیمی، غلام گنجی، ولی خرسندی و علی طیبی شکل گرفته و کار خود را دنبال می‌کند. گروهی که اکنون مورد بحث رسول پناه نیز بوده است. حمید مشهدی که تصاویر او در زمان عقد قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیس در زمان مدیریت محمدحسن انصاریفرد منتشر شده، اکنون به عنوان چهره پر سر و صدای نقل و انتقالات در خصوص ادعای رسول پناه مطرح شده است و مدیرعامل اسبق این باشگاه مدعی شده که یحیی گل محمدی از بازیکنان این تیم خواسته تا برای عقد قرارداد ابتدا همکاری با مدیربرنامه او و شرکتش را دنبال کنند.

 

نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی برای لیگ بیستم، اقدام به جذب این نفرات کرده است: حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، آرمان رمضانی، عیسی آل کثیر، میلاد سرلک، محمد شریفی، علی شجاعی و مهدی مهدی خانی. 9 بازیکنی که در تابستان به عضویت پرسپولیس در آمدند و در این میان تنها دانیال اسماعیلی‌فر که یکی از گزینه‌های یحیی بود مسیر حضور در سپاهان را در پیش گرفت.

 

مدیربرنامه‌های بازیکنان کنونی پرسپولیس

ردیف

بازیکن

مدیربرنامه

1

بوژیدار رادوشویچ

سامان مهدی‌زاده

2

حامد لک

علی خماند (البته لک پیش از قرارداد با پرسپولیس، قرارداد ایجنتی خود با این مدیربرنامه را فسخ کرده و اکنون پرونده شکایت خماند از او در فدراسیون باز است)

3

محمد انصاری

امیرهوشنگ سعادتی

4

محمدحسین کنعانی زادگان

امیرهوشنگ سعادتی

5

مهدی شیری

علی نیکومنش

6

سعید آقایی

رضا فیض بخش ( او در قرارداد خود با مدیربرنامه‌اش بندی قرار داده که در صورت پیشنهاد پرسپولیس شخصا اقدام می‌کند و مدیربرنامه دخالتی نداشته باشد)

7

سید جلال حسینی

امیرهوشنگ سعادتی (او جزو اولین مدیربرنامه‌های کاپیتان‌ پرسپولیس محسوب می‌شد با این حال سیدجلال اکنون قراردادی جاری با وی ندارد

8

کمال کامیابی نیا

بدون مدیربرنامه

9

میلاد سرلک

حمید مشهدی

10

احمد نوراللهی

علی نیکومنش

11

محمد شریفی

امیرهوشنگ سعادتی

12

سیامک نعمتی

حمید مشهدی(شرکت آرکا ایرانیان)

13

امید عالیشاه

حمید مشهدی(شرکت آرکا ایرانیان)

14

احسان پهلوان

امیرهوشنگ سعادتی

15

سعید حسین پور

امیرارسلان مرتاض

16

علی شجاعی

امیرهوشنگ سعادتی

17

وحید امیری

امیرهوشنگ سعادتی

18

مهدی عبدی

هومن صمیمی (شرکت آرکا ایرانیان)

19

عیسی آل کثیر

ولی خرسندی (شرکت آرکا ایرانیان)

20

احسان حسینی

بدون مدیربرنامه

21

آریا برزگر

بدون مدیربرنامه

22

آرمان رمضانی

امیرهوشنگ سعادتی

23

مهدی مهدی خانی

امیرهوشنگ سعادتی

24

امیرمحمد یوسفی

بدون مدیربرنامه

 

 

*جدول فوق نشان می‌دهد که بازیکنان حال حاضر پرسپولیس هرکدام تحت کدام مدیربرنامه کار خود را دنبال می‌کنند و با آنها قرارداد دارند.

 

امیرهوشنگ سعادتی سرآمد فعالیت در پرسپولیس

برخلاف ادعایی که مهدی رسول پناه مطرح کرده است، نه از جمع بازیکنانی که به تازگی به پرسپولیس پیوسته‌اند و نه بازیکنان سابق این تیم، کمترین فعالیت متعلق به مدیربرنامه یحیی گل محمدی بوده است.

سامان مهدی‌زاده که پیش از این مایکل اومانیا را به پرسپولیس آورده بود اکنون تنها بوژیدار رادوشوویچ را در اختیار دارد و امیرارسلان مرتاض هم که همیشه با بشار رسن به خاطر پرسپولیسی‌ها می‌آید اکنون تنها سعید حسین‌پور هافبک جوان این تیم را در اختیار دارد. علی نیکومنش نیز با در اختیار داشتن وکالت مهدی شیری و احمد نوراللهی دیگر مدیربرنامه‌ای است که کمترین فعالیت را در این باشگاه به خود اختصاص داده است.

 

حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، احسان حسینی، آریا برزگر و امیرمحمد یوسفی نیز در جمع بازیکنان کنونی بدون مدیربرنامه هستند. البته حامد لک تا پیش از حضور در پرسپولیس تحت وکالت علی خماند کارهای خود را دنبال می‌کرد اما در زمان عقد قرارداد با سرخ‌ها، قراردادش را فسخ کرد که کمیته تعیین وضعیت او را با جریمه سنگینی نیز مواجه کرده است. با این حال همان زمان نیز شایعاتی در خصوص دلیل فسخ قرارداد دروازه بان کنونی پرسپولیس با مدیربرنامه‌اش شکل گرفته بود و ادعا شده بود به او گفته شده با حمید مشهدی وارد باشگاه شود، هرچند او در زمان عقد قرارداد بدون مدیربرنامه وارد مذاکره شد و در برگه قراردادش نیز نام هیچ مدیربرنامه‌ای ثبت نشده است.

 

امیر هوشنگ سعادتی، بازیکن اسبق سپاهان که از چند سال قبل فعالیت خود را در زمینه ایجنتی آغاز کرده اما سرآمد فعالان این باشگاه محسوب می‌شود؛ او در حال حاضر احسان پهلوان، آرمان رمضانی، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد شریفی، علی شجاعی، وحید امیری و مهدی مهدی خانی را تحت قرارداد خود دارد و به باشگاه معرفی کرده است.

 

شرکت آرکا ایرانیان نیز با حضور ولی خرسندی، حمید مشهدی و هومن صمیمی این بازیکنان را در لیست پرسپولیس می‌بینند: میلاد سرلک، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر.

 

نقل و انتقالات به کام امیرهوشنگ سعادتی

در بین 9 بازیکنی که در این فصل به پرسپولیس پیوسته‌اند، امیرهوشنگ سعادتی با انتقال احسان پهلوان، علی شجاعی، محمد شریفی، آرمان رمضانی و مهدی مهدی خانی، 5بازیکن به این باشگاه انتقال داد. سعید آقایی و حامد لک هم بدون مدیربرنامه وارد باشگاه شدند تا تنها میلاد سرلک و عیسی آل کثیر سهم گروه آرکا ایرانیان و ایجنت‌های جنجالی مدنظر رسول پناه باشند.

 

امیرهوشنگ سعادتی (8 بازیکن)، آرکا ایرانیان (5 بازیکن)، علی نیکومنش (2 بازیکن)، امیرارسلان مرتاض (1 بازیکن)، سامان مهدی‌زاده (1 بازیکن) اکنون 17 بازیکن سرخپوش را در اختیار دارند و همانطور که گفته شد در حال حاضر بازیکنانی مثل کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، حامد لک، سعید آقایی، احسان حسینی، امیرمحمد یوسفی و آریا برزگر نیز دیگر بازیکنانی هستند که قراردادی با مدیربرنامه ندارد. در این جمع البته سعید آقایی با رضا فیض بخش تحت قرارداد است اما این قرارداد مربوط به بحث انتقال او به خارج از کشور می‌باشد.

آیا یحیی گل محمدی با مدیربرنامه خاصی همکاری می‌کند؟ (گزارش ویژه)

مدیربرنامه جنجالی یحیی گل محمدی در زمان عقد قرارداد او با پرسپولیس در سمت چپ محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل اسبق سرخ‌ها قرار گرفته است. او عضوی از شرکت آرکا ایرانیان است که با 4 عضو دیگر سهم زیادی در تیم کنونی سرخ‌ها دارند.

 

نگاهی به جدول بازیکنان پرسپولیس و مدیربرنامه‌های آنها نشان می‌دهد که برخلاف ادعای مهدی رسول پناه، یحیی گل محمدی چندان در بحث مربوط به قرارداد بازیکنان با مدیربرنامه مطبوع خود دخالتی نداشته است. با این حال در این گزارش قصد نداریم به موضوع غیرقابل استناد و ادعای مربوط به مذاکره پشت پرده و پنهانی که حتی گفته می‌شد در منزل شجاع خلیل زاده و یحیی گل محمدی اقدام مربوط به نقل و انتقالات این باشگاه در تابستان صورت گرفته، ورود کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز