خبرگزاری کار ایران

مقابل گل گهر به حقمان نرسیدیم

گردان: نمی فهمم چرا باید بازی ما با پرسپولیس 3-0 شود؟/ بهتر است مسئولان باشگاه جواب شکوری را بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۸۶۲

گلر با تجربه ذوب آهن در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس و همچنین تساوی مقابل گل گهر صحبت کرد.

شهاب گردان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل ذوب آهن با گل گهر در هفته هشتم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل گل گهر انجام دادیم و واقعاً حق ما در این بازی پیروزی بود و حیف شد که از فرصت های به دست آمده استفاده نکردیم. یک پنالتی از دست دادیم و یک پنالتی هم از سوی داور اعلام نشد که می توانست جریان بازی را عوض کند و به جای مساوی با یک برد پر گل از زمین خارج شویم ولی بدشانسی و اشتباهات داوری ظاهراً قصد ندارد دست از سر ما بردارد و واقعا دیگر نمی‌دانیم باید چکار کنیم.

وی افزود: اگر به عملکرد ما در هفته های گذشته هم نگاه کنید واقعاً فوتبال خیلی خوب و رو به جلویی بازی می‌کنیم و حق تیم ما نتایجی که به دست آمده نیست. جایگاهی که در جدول داریم هیچ ارتباطی به سطح فنی تیم ما ندارد و همانطور که گفتم مسائلی مثل بدشانسی و اشتباه داوری و البته ویروس کرونا مارا اذیت کرد و باعث شد نتوانیتم تا کنون به آنچه استحقاقش را داشتیم برسیم.

گلر ذوب آهن در مورد عملکرد خوب خودش در این بازی گفت: به هر حال وظیفه من به عنوان یک دروازه‌بان این است که همه تلاشم را برای بسته نگه داشتن دروازه تیم به کار بگیرم و خوشحالم که به جز یک موقعیت که آن هم واقعاً کاری از دست گلر بر نمی‌آمد، روی سایر موقعیت ها کم اشتباه ظاهر شدم ولی عملکرد فردی خوب وقتی همراه با نتیجه گیری تیم نباشد به نظرم ارزشی ندارد.

گردان در مورد اختلافاتی که در باشگاه در هفته گذشته ایجاد شده بود و تاثیرش روی تیم هم گفت: در این خصوص حرف برای گفتن زیاد است ولی خب من به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم و وظیفه دارم تمرکزم روی بازی و روی تیم باشد.

وی در مورد اینکه بازی با پرسپولیس همچنان یکی از بحث های پر حرف و حدیث رسانه هاست و پرسپولیسی ها همچنان معتقدند بازی باید سه بر صفر شود هم خاطرنشان کرد: واقعاً منطق پشت این حرف ها را نمی‌فهمم. چرا باید بازی 3 بر صفر شود؟ ما چه تخلفی انجام دادیم؟ بازی با شهر خودرو با 20 کرونایی گفتیم برگزار نشود ولی بازی را برگزار کردند. برای بازی با پرسپولیس که به تهران سفر کرده بودیم و آماده بازی بودیم. هرکسی هر حرفی دلش می‌خواهد می‌زند ولی این فدراسیون و کمیته انضباطی است که باید تصمیم بگیرد. شکوری معاون باشگاه پرسپولیس است و من نباید جواب او را بدهم و بهتر است مسئولان باشگاه جوابش را بدهند.

گلر ذوب آهن در مورد تقابل با پرسپولیس و اینکه حساسیتی برایش به عنوان تیم سابق دارد یا نه هم گفت: از این جهت که تیم سابق من است حساسیتی برایم ندارد ولی از جهت های دیگر بازی خیلی مهم و حساسی برای ماست و با توجه به شرایطی که داریم محکوم به برد در این بازی هستیم.

گردان در مورد حضورش در تیم منتخب هفته ایلنا هم عنوان کرد: ممنونم از لطفی که به من دارید و توجهی که به بازی ها دارید و انتخاب های دقیقی انجام می‌دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز