خبرگزاری کار ایران

برگزاری انتخابات نمایندگان خط ویژه فرودگاه بندرعباس

کد خبر : ۱۰۲۳۰۱۹

معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس از برگزاری انتخابات نمایندگان خط ویژه فرودگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از  بندرعباس، عباس رئیسی در رابطه با برگزاری انتخابات تاکسیرانان خط ویژه فرودگاه اذعان کرد: با حضور و رای مستقیم ۶۲ نفر از تاکسیرانان خط ویژه فرودگاه انتخابات این خط برگزار شد.

 
رئیسی ادامه داد: در این رای گیری شش نفر شامل یک مدیر، دو نفر نماینده خط و سه نفر به عنوان اعضای علی البدل خط مذکور انتخاب شدند.
 
معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تصریح کرد: این انتخابات با حضور و نظارت معاونت برنامه ریزی و نظارت، رئیس بازرسی سازمان، مسئول امور برنامه ریزی تاکسی و نماینده مورد تایید رانندگان ویژه فرودگاه برگزار شد.
 
وی افزود: پیش از آغاز انتخابات در حضور افراد فوق از صندوق رای گیری بازدید و درب صندوق جهت اخذ رای گیری قفل شد.
 
رئیسی اظهار کرد: رای گیری در محل کانکس بازرسی مستقر در میدان ۱۷ شهریور انجام شد و پس از پایان رای گیری در دفتر معاونت برنامه ریزی و نظارت سازمان و با حضور مسئولان نامبرده درب صندوق رای گیری بازگشایی و آراء به شرح زیر اعلام شد:
مدیر خط: غلامعباس قاعدی
نماینده خط: محمد جهادی پور
نماینده خط: پرویز بهرامی 
عضو علی البدل: دادالله بوبرده
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز