خبرگزاری کار ایران

برگزاری کنفرانس بین‌المللی و ملی مدیریت فناوری و نوآوری با میزبانی پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۰۸۸

یازدهمین کنفرانس بین المللی و پانزدهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری ونوآوری هفته آینده با حمایت و در محل پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی پارک فناوری ونوآوری صنعت نفت، کنفرانس مذکور در روزهای 17 و 18 آذر و در مرکز همایش های پارک با شعار رشد اقتصادی دانش بنیان برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با حضور جمعی از اساتید و متخصصان حوزه مدیریت فناوری و نوآوری، مدیران ارشد دستگاههای اجرایی و صنعتی، توسعه دهندگان کسب و کار، سرمایه گذاران، شرکتهای دانش بنیان و دانشگاهیان به مرور آخرین مسائل و دستاوردهای می پردازد؛ همچنین پنل تخصصی با موضوع "توسعه فناوری در صنعت نفت" نیز با عنایت به رویکرد صنعت نفت در توسعه فناوری و نقش آفرینی زیست بوم نوآوری کشور نیز در این کنفرانس برگزار خواهد شد.

جزئیات سخنرانی های کلیدی، نشست های تخصصی، کارگاهها و سایر برنامه های این رویداد معتبر بین المللی در سایت کنفرانس به نشانی WWW.CONFERENCE.IRAMT.IR  اطلاع رسانی شده است.

همچنین به دلیل شرایط ناشی از پاندمی کرونا برنامه ای جانبی با عنوان GAPMIT تدارک دیده شده که در آن شرکت کنندگان کنفرانس می توانند با هماهنگی و رزرو قبلی از این طریق فرصت دیدار، مشاوره مجازی با خبرگان و اساتید جامعه مدیریت فناوری و نوآوری و متخصصان بهره مند شوند. این گزینه به صورت آنلاین در سایت کنفرانس بارگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز