خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع‌دستی کشور خبر داد:

ارائه تسهیلات به شرکت‌های خلاق صنایع‌دستی تا سقف 4 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۸۷۵

معاون صنایع‌دستی کشور گفت: شرکت‌های خلاق در حوزه صنایع‌دستی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، می‌توانند تا سقف 4 میلیارد ریال تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، پویا محمودیان (معاون صنایع‌دستی کشور) گفت: در ادامه فعالیت‌ها و حمایت‌ها در حوزه صنایع‌دستی با رایزنی‌هایی که با صندوق نوآوری و شکوفایی انجام دادیم این تسهیلات به شرکت‌های خلاق حوزه صنایع‌دستی پرداخت می‌شود.

او افزود:‌ مبلغ تسهیلات برای هر شرکت خلاق تا سقف ۴ میلیارد ریال و بر مبنای هزینه‌های ثبت شده در اظهارنامه‌های مالیاتی سال 97، میزان فروش یا هزینه‌های حقوق و دستمزد پرداختی براساس لیست بیمه شرکت، تعیین می‌شود.

محمودیان تصریح کرد: تسهیلات با نرخ سود ۹ درصد بوده و طی سه مرحله در مدت شش ماه به شرکت‌ها پرداخت می‌شود. پرداخت مراحل  دوم و سوم به این شرکت‌های خلاق منوط به حفظ اشتغال ۹۰ درصدی به شکل میانگین در زمستان ۹۸ است.

معاون صنایع‌دستی کشور اظهار کرد:‌ در حال حاضر 73 شرکت خلاق در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری مشغول به فعالیت هستند. متقاضیان برای آگاهی بیشتر در خصوص مراحل ثبت‌نام و دریافت تسهیلات می‌توانند به آدرس www.ircreative.isti.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز