خبرگزاری کار ایران

فیلم اجرای استاندارد پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۰۱۴

در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فرودگاه جزیره کیش به نوعی در کشور پیش­گام بوده و تمام توان خود برای سلامت گردشگر در پروازهای ورودی و خروجی از زمانی که مسافر وارد فرودگاه شده تا زمانی که سوار هواپیما می‌شود به کار می گیرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، مسافران قبل از ورود به ترمینال از یک تونل ضدعفونی عبور کرده و در هنگام ورود به سالن ­باید  ماسک بر روی صورت داشته باشند و در صورت همراه نداشتن، جهت تهیه ماسک توسط ماموران کنترل و نظارت مستقر در سالن، راهنمایی می شوند.

سپس در نزدیکی نوار نقاله‌ها می بایست بر روی محل­‌های مشخص شده که با فاصله دو متری تعبیه شده است بایستند تا امر فاصله­ گذاری اجتماعی رعایت شود. بعد از دریافت بار و قبل از ورود به سطح جزیره، از طریق دوربین‌های حرارت‌سنج، میزان درجه حرارت بدن مسافران اندازه­‌گیری می‌شود و حتی تاکسی‌های فرودگاه نیز قبل از مسافرگیری ضدعفونی می‌شوند.

 همچنین ترمینال­‌های این فرودگاه و خصوصاً تجهیزات پرتماس شامل چرخ‌‌های دستی، کانترها، صندلی­‌ها و نقاله‌های حمل بار ، به صورت متوالی ضدعفونی می‌شود و در پایان هر شب، کل ترمینال‌ها به صورت کامل ضدعفونی می‌شوند. همچنین جهت رفاه حال مسافران و گردشگران گرامی، باجه‌های فروش ماسک برای مسافرینی که احیاناً ماسک ندارند و یا می‌خواهند ماسک خود را تعویض کنند و یا نیاز به مواد ضدعفونی‌کننده دارند، در سالن­‌های ورودی و خروجی تعبیه شده است.
فیلم مراحل ضدعفونی فرودگاه بین المللی جزیره کیش را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

 

حجم ویدیو: ۳۲.۲۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۵۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز