خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تشریح شد:

جزییات افتتاح ٨٢ طرح عمرانی، صنعتی، کشاورزی با فرمان رییس جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۶۷۶

امروز با دستور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و رییس جمهوری واحد تولیدی مونتاژ محصولات و ماشین آلات کاغذسازی افتتاح می‌شود و با افتتاح این خط تولید دیگر نیازی به واردات به این ماشین آلات نخواهیم داشت و صفر تا ١٠٠ این ماشین آلات در داخل تولید خواهد شد.

حمیدرضا کیامنفرد، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره جزییات پروژه‌های که امروز در در مراسم افتتاح از ٨٢ طرح عمرانی، صنعتی، کشاورزی با فرمان رییس جمهوری افتتاح می‌شوند، اظهار داشت: امروز با دستور رییس جمهوری ۴ طرح تولیدی به افتتاح می‌رسد و برنامه این است که تا پایان سال جاری ١٠طرح تولیدی در منطقه ویژه سهلان به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: امروز با دستور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و رییس جمهوری واحد تولیدی مونتاژ محصولات و ماشین آلات کاغذسازی افتتاح می‌شود و با افتتاح این خط تولید دیگر نیازی به واردات به این ماشین آلات نخواهیم داشت و صفر تا ١٠٠ این ماشین آلات در داخل تولید خواهد شد. 

کیامنفرد با اشاره به دومین طرح تولیدی که امروز به افتتاح می‌رسد، ادامه داد: امروز خط تولید اتصالات انواع لوله از جمله فلزات آهنی افتتاح می شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان افزود: همچنین امروز واحد‌های تولید انواع یخچال های غیرخانگی و یخچال صندوقی و همچنین واحد تولید مواد ضدعفونی غیر الکی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ارزش ریالی این پروژه‌های صنعتی و تولیدی اظهار داشت: برای این واحد‌های تولیدی بیش از ١۴٠٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و برای ٣٠٠ نفر به طور مستقیم و برای هزار نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی به همراه داشته است.

کیامنفرد تاکید کرد : سهلان در ١۵ کیلومتر ی شهر تبریز که یکی از شهرهای صنعتی کشور محسوب می‌شود قرار دارد و ایجاد زیرساخت‌ها و واحد‌های تولیدی در منطقه سهلان می‌تواند در بحث کاهش نرخ بیکاری اثر گذار باشد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان تاکید کرد: محدود این منطقه ٢٠٠٠ هکتار است که فعلا فعالیت‌های تولیدی در ١٠٠ هکتار در حال انجام است و در فاز دوم فعالیت‌ها در ٣٠٠ هکتار بعدی آغاز خواهد شد. 

وی گفت: در حال حاضر ١۵ واحد تولیدی فعال هستند و تا پایان سال ١٠ واحد دیگر هم به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز