خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه درمازندران مطرح کرد:

پوشش‌های نامتعارف و الزام به ساماندهی بازار مُد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۱۳۵

نماینده ولی فقیه درمازندران به گِلایه‌های خانواده‌های متدین برای تهیه پوشاک مناسب از بازار اشاره کرد و گفت: چادر و لباس متعارف و موَجه در فروشگاه‌ها پیدا نمی‌شود، سامان بخشی به حوزه مد و لباس اسلامی خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی مازندران باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه به گفته کارشناسان درمان و علوم پزشکی کرونا تا تولید واکسن مخصوص این بیماری منحوس حداقل 2سال دیگر با ما همراه است، اظهار کرد: کارشناسان اهل فن تلاش کنند راهی برای برگزاری محافل معنوی و مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیدا کنند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت توسل همگانی برای رفع بلا اشاره کرد و افزود: باید راه حل هایی ایجاد شود تا مراسم‌های معنوی نظیر عزاداری محرم مدیریت شده درسایه کرونا برگزار شوند.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه به اذعان کارشناسان بهداشت و درمان کرونا دراثر برگزاری تجمع های مردمی مجددا اوج گرفته است، گفت: نمازجمعه و شب‌های با فضیلت قدر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و موادضدعفونی کننده در استان برگزار شد اما کسی این ابتکار عمل مردم در بخش برگزاری محافل مذهبی را منعکس نکرد تا برای سایرین الگو شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران به کارگاه تولید ماسک اعضای ستادنمازجمعه ساری با محوریت شهیده سلامت«مولود السادات جعفری» اشاره کرد و افزود: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی از کارگاه ‌تولید ماسک و تجهیزات به کارگیری شده در امر تولید و همچنین نحوه دوخت ماسک بازدید به عمل آورند تا ماسک بهداشتی تولید شود.

وی به گلایه‌های خانواده‌های متدین برای تهیه پوشاک مناسب از بازار اشاره کرد و افزود: چادر و لباس موجه در فروشگاه‌ها پیدا نمی‌شود، سامان بخشی به حوزه مد و لباس اسلامی خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی مازندران باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی به نشست اخیر با نخبگان استان مازندران و دغدغه جوانان صاحب فکر و ایده درخصوص عدم حمایت از طرح و اختراعاتشان اشاره و اظهار کرد: نخبگان استان، دستگاه‌هایی متناسب با حوزه بهداشت و درمان اختراع کردند که مشابه این اختراع‌ها از خارج وارد می‌شود که می طلبد دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بررسی این اختراع ها کمک کار نخبگان برای عرضه محصولاتشان باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز