خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

وعده ای که محقق نشد؛ نمایندگان مجلس پیگیر باشند

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۳۳۵

رئیس شورای شهر ساری گفت: دولتمردان در برخی از پروژه‌های شهرداری قول‌هایی دادند و اما عمل نکردند از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار مطالبه‌گری داریم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیجان شمشیربند بعدازظهر امروز در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر ساری با اشاره به بازگشایی بوستان بانوان در مرکز مازندران گفت: پس از افتتاح بوستان بانوان سوالاتی در رابطه با تغییر نام آن مطرح بود اما هیچ تغییری صورت نگرفته است البته دوستان نظراتی داشتند که بیان کردند و این پارک با همان هدفی که از قبل پیش بینی شد؛ استفاده می‌‍‌شود.

وی یادآور شد: احداث این بوستان در دوره چهارم شورا تصمیم‌گیری و توسط مدیریت وقت شهرداری کلید خورد و بخشی از آن انجام و مابقی توسط مدیریت فعلی به پایان و بهره برداری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه نباید اقدامات انجام شده پیشین را به فراموشی بسپاریم ،گفت: کمتر از یکسال تا پایان دوره پنجم شورا فرصت داریم انتظار این است مدیران مازندرانی فعال در سطوح ملی در هر جایی که هستند یاری گر ما باشند تا پروژه هایی که با توانمندی مدیریت شهری گذشته شروع شده و مدیران فعلی نیز عزم خود را برای اتمام آنها جزم نموده اند آماده و تحویل مردم شود.

وی با اشاره به بازگشایی مجلس شورای اسلامی و اینکه وجه غالب سخنان نمایندگان تاکید بر رسیدگی به مشکلات مردم است و منتخبین مردم ساری و میاندرود هم نشان دادند عزمشان برای پیگیری مطالبات مردم جزم است از نمایندگان مرکز استان خواستار تعامل و همکاری بیشتر با شورا و شهرداری ساری شد.

شمشیربند افزود: در روزهای اخیر مراسم افتتاح پروژه‌های شهری از جمله بازگشایی بوستان برگزار شد ضمن تشکر از مجموعه شهرداری انتظار می رود که اتمام دیگر پروژه‌های اساسی ضمن جلب حمایت مسئولان و نمایندگان با جدیت پیگیری شود .

وی با اشاره به نشست شورا با استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و اعلام آمادگیشان برای برنامه‌های مدیریت شهری گفت: تحقق این مهم نیاز به پیگیری‌های مداوم دارد که البته شهردار مرکز استان پیگیر هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری پروژه‌های زباله سوز، سکوتپه، فاز دوم بوستان ملل، ابن شهرآشوب، میانگذر شمالی را از جمله پروژه‌های اولویت دار مرکز استان برشمرد و گفت: انتظار می رود این پروژه‌ها بصورت جدی پیگیری و نمایندگان فعلی مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم برای اتمام این پروژه ها تعامل داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از همکاری استاندار مازندران گفت: استاندار مازندران برای تعالی و پیشرفت مرکز استان گام های ویژه ای بردارد.

شمشیربند یادآوری کرد که مدیران کشوری در گذشته با حضور در افتتاحیه‌های پروژه های ساری حضور یافتند و قول حمایت دادند؛ به قولشان عمل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز