خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

علم، عقل و اخلاق مثلث طلایی تحول جامعه هستند/ لزوم تشکیل جامعه روحانیت در مناطق مختلف مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۴۳

نماینده ولی‌فقیه در مازندران داشتن اخلاق نیکو را در کار تبلیغ امری مهم و ضروری دانست و گفت: علم، عقل و اخلاق به‌عنوان سه مثلث طلایی سبب تحول جامعه می‌شود و روحانیون به‌عنوان وارثان انبیا باید خود را به آن تجهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شنبه‌شب در گردهمایی روحانیون بخش کلیجانرستاق بابیان اینکه روحانیت باید دارای تشکیلات و تشکل داشته باشند، گفت: این تشکل‌ها باید در قالب تشکیلات بزرگ شهرستانی در کنار هم فعالیت کنند.

وی با تأکید بر تشکیل جامعه روحانیت در شهرهای استان ازجمله ساری خواستار پیگیری در این زمینه شد و گفت: اگر همپای مردم زمان و جامعه خود حرکت نکنیم مسلماً نمی‌توانیم هادی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر به‌روزرسانی اطلاعات گفت: عقل و عقلانیت سبب توفیق و موفقیت انسان در کارها می‌شود و همچنین باید به اخلاق در جامعه توجه ویژه‌ای شود.

آیت‌الله لائینی افزود: انسان باید از منطق و استدلال محکم برخوردار باشد؛ استدلال و منطق عقل را آرام می‌کند اما اخلاق سبب جذب دل‌ها و قلوب مردم می‌شود.

وی داشتن اخلاق نیکو را در کار تبلیغ امری مهم و ضروری دانست و گفت: علم، عقل و اخلاق به‌عنوان سه مثلث طلایی سبب تحول جامعه می‌شود و روحانیون به‌عنوان وارثان انبیا باید خود را به آن تجهیز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز