خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

توقف عملیات و جلوگیری از مزایده 64 واحد تولیدی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۰۹

رییس کل دادگستری مازندران از جلوگیری از مزایده 64 واحد تولیدی دراستان با اختیارات و پیگیری‌های قضائی و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: ازابتدای سالجاری تاکنون 112 پرونده واحد تولیدی به  ستاد اقتصاد مقاومتی ارجاع شده است که از این تعداد 91 پرونده رسیدگی و تاکنون مشکلات و موانع 64 واحدتولیدی برطرف گردید.

رییس کل دادگستری استان مازندران درادامه اظهارداشت:دستگاه قضایی استان به نوبه خود تمام تلاش و اهتمام خود را در جهت حمایت ازتولید ورفع موانع ومشکلات پیش روی تولید کنندگان می کند وهرچه بخش تولید در استان فعال‌تر باشد به همان میزان رونق اشتغال در مازندران افزایش پیدا می‌کند و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و سالم سازی آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امیدواریم در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مانع زدایی از مسیر تولید، شاهد توسعه تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی در استان مازندران باشیم، دستگاه قضائی استان  نیزاز تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل خود برای سرمایه گذاری‌های سالم و مشروع که چرخ‌های تولید استان را به حرکت در می‌آورند حمایت  و در مقابل با فساد اداری و رانت خواری برخورد قاطعانه می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز