خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی مازندران:

۸۲ درصد کهن‌سالان مازندران واکسن تزریق کردند/ ادامه تزریق واکسن کرونا برای گروه سنی بالای ۷۰ سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۰۰۶

تزریق واکسن کرونا برای گروه سنی بالای ۷۰ سال در حوزه شهری و جاماندگان و گروه‌هایی که دوز نخست واکسن را دریافت کردند از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، قاسم اویس در گفتگوی خبری گفت: با توجه به تأمین واکسنی که در سطح کشوری در روزهای اخیر اتفاق افتاده است، واکسن گروه سنی بالای ۷۰ سال در حوزه شهری و جاماندگان و گروه‌هایی که دوز نخست واکسن را دریافت کردند از امروز آغاز می‌شود.

اویس از شهروندان خواست منتظر تماس تلفنی همکاران مرکز بهداشت و یا ارسال پیامک برای انجام واکسیناسیون باشند و بر اساس زمانبدی تعریف‌شده به نزدیک‌ترین مرکز اعلام‌شده برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی مازندران بابیان اینکه روند ابتلای به بیماری کرونا در استان نزولی و کاهش است، افزود: ازنظر بیماران بستری و سرپایی و فوتی روند کاهشی را در استان تجربه می‌کنیم.

اویس کاهش استفاده از ماسک را در روزهای اخیر نگران‌کننده دانست و گفت: بیماری کرونا بسیار جدی است و راهکار اصلی پیشگیری از آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی از مردم خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و درباره تزریق واکسن نیز گفت: ۸۲ درصد تزریق واکسن افراد بالای ۷۰ سال در استان انجام‌شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز