خبرگزاری کار ایران

برخورد قاطع پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی؛

بیش از 9 هزار عدد مواد محترقه کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۹۲۴

ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را در حین توزیع مواد محترقه دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی خادمی فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف ۵ هزار و ۶۶۲ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه توسط فردی در شهرستان قائم‌شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را در حین توزیع مواد محترقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم ۵ هزار و ۶۶۲ عدد انواع مواد محترقه به ارزشی بالغ بر ۴۰ میلیون ریال کشف شد.

خادمی در پایان از برخورد قاطع پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف بیش از ۳ هزار عدد مواد محترقه در فریدونکنار 

حسن هاشم‌پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف بیش از ۳ هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی و پیشگیری از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فریدونکنار به اجر درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 عامل تهیه و توزیع انواع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان در مجموع ۳ هزار و ۴۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

هاشم‌پور با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در روزهای پایانی سال خبر داد.

وی در پایان با هشدار به آن دسته از افرادی که قصد برهم زدن نظم و آسایش عمومی را دارند، یادآور شد: افرادی که با تحرکات نابهنجار، ایجاد رعب و وحشت و استفاده از ترقه‌های غیرمجاز بر امنیت و سلامت همگانی افراد جامعه خدشه وارد کنند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز