خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

استاندار قزوین هفته ملی مهارت را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۴۱۴

استاندار قزوین با صدور پیامی ضمن تبریک هفته ملی مهارت، اظهار داشت: توسعه کشورها در سایه برخورداری از نیروهای ماهر و توانمند محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در پیام هدایت الله جمالی پور به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت که روز سه‌شنبه صادر شده، آمده است: بدون تردید در عصر حاضر نیروی انسانی ماهر و توانمند، پایدار ترین و مطمئن ترین تکیه گاه رونق و شکوفایی تولید و اقتصاد کشور می باشد. توجه به مهارت و ارتقاء آن نقش بسزایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشته و ضمن تعالی سازمانی، پیشرفت و آبادانی کشور را نیز به دنبال خواهد داشت.

در بخش بعدی این پیام آمده است: امروزه همه دانشمندان حوزه توسعه معتقدند توسعه کشور ها فقط در سایه نیروی انسانی ماهر و توانمند محقق می شود و آموزش و مهارت اساسی ترین کلید توسعه و پیشرفت کشورها می باشد .

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ملی آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی ،این هفته را به کلیه مدیران و کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان و مدیران و موسسین مربیان آموزشگاه‌های فنی حرفه ای آزاد استان و همچنین ذینفعان اعم از جوانان جویای کار و واحدهای تولیدی، صنفی و خدماتی تبریک عرض نموده و از اهتمام و تلاش مجموعه آموزش فنی و حرفه ای در امر مهارت آموزی و تحقق شعار جهش تولید تقدیر و تشکر می کنم و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان خدمتگذار این حوزه تندرستی و سلامت مسئلت دارم.

31 تیر تا ششم مرداد ماه به عنوان هفته ملی مهارت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز