خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان با تبلیغات ناجوانمردانه، افکار مردم را مسموم کرده اند

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۹۰

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان با تبلیغات ناجوانمردانه، افکار مردم را به ویژه در عرصه دینی و مذهبی مسموم کرده‌اند و باید هوشمندانه برای مقابله با آنها اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آیت الله مجید تلخابی روز پنجشنبه در نشست مدیران استان با بیان اینکه تبلیغات دشمنان به مراتب از مسکر و شراب مخرب‌تر است، افزود: تبلیغات دشمنان گاهی یک عمر، فکر مردم را زایل می‌کند در حالیکه یک مسکر شاید یک ساعت اثر موقت داشته باشد.

وی اضافه کرد: استعمار و استکبار، اندیشه ورزی و فکر کردن را از بین برده است و به دلیل فقدان فکر و اندیشه، علم نیز در خدمت استکبار قرار می‌گیرد و انسان نمی‌تواند درست تصمیم بگیرد.

تلخابی افزود: در جریان ویروس منحوس کرونا مشاهده کردیم که گزارش‌های رسمی سازمان بهداشت جهانی چقدر با یکدیگر تناقض داشتند و این فکر می‌خواهد در ادامه به محرم و سایر باورهای مذهبی ما لطمه بزند.

وی با بیان اینکه ما تابع کامل قوانین و مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم اما فکر کردن به مسایل باید اتفاق بیفتد، افزود: در جریان شیوع کرونا اعلام شد که ۲۲ صدم درصد شیوع مربوط به نماز جماعت و ۴۶ درصد مربوط به مترو است اما بعد مترو بازگشایی و فکر ما تعطیل می‌شود.

تلخابی افزود: در یک ادعا هم برخی اعلام کردند طلبه‌های خارجی در استان قم منشا کرونا بوده‌اند درحالیکه از ۲ هزار طلبه مشغول به تحصیل در این استان تنها یک طلبه درگیر کرونا بود که آن هم یک روزه ترخیص شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: این انتخابات، یکی از بی حاشیه ترین دوره‌های انتخابات بود و باید از دست اندرکاران هیات‌های اجرایی و نظارت بابت امنیت و صحت انتخابات قدردانی کنیم.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس دهم با تنگناها و مضایق مالی موجود، زحمات زیادی را برای حل مشکلات مردم کشیدند و امیدواریم نمایندگان جدید استان نیز با هم افزایی و تعامل برای حل مشکلات مردم گام‌های بلندی را بردارند.

در ادامه این مراسم از زحمات نمایندگان سابق استان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و اعتبارنامه نمایندگان جدید استان به آنها تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز