خبرگزاری کار ایران

مدافع استقلال و ناکامی در مسیر یاغی شدن

افشای شروط جنجالی شاهین طاهرخانی برای پرسپولیسی شدن

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۴۲

مدافع سابق استقلال در یکقدمی انتقال جنجالی به پرسپولیس با شروط عجیبی که مطرح کرد از این اتفاق ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاهین طاهرخانی بعد از اینکه موردتوجه محمود فکری برای حضور در استقلال قرار نگرفت، با فسخ قراردادش در آستانه حضور در پرسپولیس قرار داشت. این بازیکن شب گذشته و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالاتی وارد باشگاه پرسپولیس شد و مذاکرات خود را با مدیران این تیم دنبال کرد که در نهایت بی نتیجه ماند و به شکلی عجیب از این باشگاه خارج شد و مسیر باشگاه پیکان را در پیش گرفت و در نهایت قرارداد خود با این تیم به امضا رساند.

 

اما از روز گذشته تاکنون شایعات زیادی درباره دلیل عدم توافق این بازیکن با پرسپولیس شکل گرفته است. گفته می‌شود شاهین طاهرخانی در مذاکره با مدیران پرسپولیس شروطی عجیب مطرح کرده که هر چند در ابتدا با قبول آن با توجه به نیاز این باشگاه به جذب مدافع همراه شد اما در ادامه با افزایش خواسته‌های او، مدیران تیم در خروجی را به او نشان دادند.

 

اولین شرط شاهین طاهرخانی مربوط به مسائل مالی بوده که این بازیکن خواستار سقف قرارداد! همچون بازیکنان ملی پوش این تیم شده است. موضوعی که با توجه به نیمکت نشینی و فرصت کمی که او در باشگاه قبلی‌اش داشته عجیب و باورنکردنی به نظر می‌رسد. در ادامه با رد اولیه باشگاه پرسپولیس از این درخواست، بار دیگر مذاکرات دنبال شد و او با پیش کشیدن برخی آپشن‌های دیگر همچون حضور در تیم ملی، حضور در باشگاه خارجی و ... تعجب حاضران در اتاق مذاکره را به همراه داشت. شرط بعدی طاهرخانی مربوط به جدایی بدون قید او در صورت دریافت پیشنهاد خارجی بود. 

طاهرخانی که رفته رفته به شروط خود اضافه می‌کرد در نهایت صبر مدیران مذاکره کننده را به سر آورد و به این شکل پروژه جذب وی توسط پرسپولیس متنفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز